ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

سوره‌ی معلم

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا

.

.

تنها هفــت سال از رسالتم گذشته بود

که همه از من معجزه می‌خواستند!

.

و این شد،

.

که خداونـد، به سراغم آمد و فرمود:

.

بایست!

.

بایست به احترامِ معلمت

.

و بخوان،

.

بخوان به نامِ آن‌که از من به تو علم خواهد آموخت!

.

*****

.

و قسم به لحظه لحظه‌ای که بر من نازل شدی

.

خواستم، همانـگونه بخوانمت:

.

معلم...

.

که تـو... پـــاکــ‌ترین واژه‌ی مطّهری...

.

95/02/12

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

+ اینم باز بخونید  :)

+ روز عزیزِ معلم رو به همه معلمان و معلم دوستانِ عزیزم تبریک میگم :)

+ باز اردیبهشت بهانه‌ای شد مطلبی بذارم اینجا! اما نه مثل همیشه دوازده‌تا :(

+ این روزها نیستیم... ولی دعا کنید برقرار باشیم.

+ زندگی‌تون پراز عشق... لحظه‌هاتون اردیبهشتی.

+ چه باشم چه نباشم، چه باشید چه نباشید، دوسِتون دارم. یاعلی

دیدگاه  (۳)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اولا که روزتون مبارک 
سلام
دوما که انقدر اینجا توکما میمونه بروز که میشه آدمو شکه میکنه و شمارو هم ،مثلا اینکه شکه کرده چندتا اشتپاه تایپی داشتید زیرسیبیلی ردش میکینم 
سوما ان شالله که برقرار باشید
:)
پاسخ:
سلام و ممنونم زیاد.
 حالا من پست گذاشتم تازه اومدم مرور کنم کجاها سوتی پوتی داره، که شما زودتراز من شکارش کردید!!!!!!!!  ماشالله سرعت عمل!

به بزرگی خودتون ببخشید! تایپ کردن با گوشی این مشکلاتم داره :))))

همچنین. سلامت باشید
سلام 
روزتون با تاخیر مبارک
ان شالله سالم و سرزنده باشد

یاعلی
پاسخ:
سلام

ممنون از تبریک و دعای خیرتون.

برقرار باشید. علی یارتون
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:\

بدون شرح
پاسخ:
بله درست می فرمایید :))

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی