ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

بماند!

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

انسان‌ها بازیگر خوبی نیستند.

نمی‌توانند آدم بودن را نقش بازی کنند!

با گذر زمان،

زود خودشان را  لو  می‌دهند

و گاهی از زمان هم پیشی می‌گیرند!!!

خیلی زود هم فریب می‌خورند.

.

تجربه دارم که می‌گویم.

مدتی است خودم را بینشان جا کرده‌ام! خوب می‌شناسمشان!

و آن‌ها هنوز هم مرا نشناخته‌اند!!!

.

بین خودمان بماند :|

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۰

دیدگاه  (۱۲)

۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۶ دکـ لـ مـ هـ
همه انسان‌ها آدمن
مگر اینکه خلافش ثابت شه :)
پاسخ:
بر منکرش :)
آدم بله ولی انسانم آرزوست ... :)
********************************
سلام عیدتون مبارکــــــــ ...
ان شاءالله عیدی خوبی از حضرت حیدر بگیرید ...
سیّد هستین زود عیدی بدید لطفن :)

التماس دعا 
پاسخ:
سلام
ممنونم، بر شما و همه مسلمانان مبارک باشه

سید نیستم ولی سیدارو دوس دارم :)
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۵ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام بر غدیر،
سلام بر سرنوشت رقم خورده تاریخ، 
سلام بر چشمه همیشه زلال، 
سلام بر مولا علی بن ابیطالب- علیه السلام-
و چه بهتر است بگوییم:
 « سلام بر مولا امیرالمومنین- علیه السلام- » 
زیرا که لقب خاص اوست زیرا این لقب را خداوند تعالی به ایشان عطا فرمودند.

سلام بر غدیر

سلام بر مولا، سرور، صاحب اختیار، چرا که پیامبر فرمودند:«من کنت مولا فهذا علی مولا»

سلام بر چشمه همیشه زلال تاریخ، چشمه ای که از اشک زلال تر و از آیینه شفاف تر است.

غدیر ای پیمان نامه هنوز باز، ما هم می خواهیم با مولایمان عهد و پیمان ببندیم، ما هم می خواهیم بیعت کنیم ولی نمی خواهیم پیمان بشکنیم.

پس مولا ما را هم قبول کن ما را هم از زمره پیمان بستگان دار و از خدای تعالی به کرمت برای ما یاری جوی.و حال هرکس می خواهد عهد و پیمان ببندد به قلبش بنگرد و زیر لب زمزمه کند: 

« السلام علیک یا مولانا یا امیرالمومنین »
پاسخ:
سلام بر غدیر :)

مبارکتون باشه
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نخیر کی میگه همه آدمن؟
ی عده حوان خو..!

ولی جدی این پستتون خیلی بدلم نشیت
قشنگ بود!
درضمن عیدتون هم مبارک
ان شالله عیدیتون زیارتشون باشه!
پاسخ:
آفرین... شما خلافش رو ثابت کردید :))

:) سخن کز دل برآید، لاجرم بر دل نشیند

ممنون، بر شما هم مبارک باشه... و ان شاءالله زیارت حضرت روزی همه عاشقانش...
با این کارهات آخرش منو هم لو میدی!
پاسخ:
نه عاقا. حواسم هس :))
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۶ چشم چشم دو ابرو
ده ، دو ...
پاسخ:
الوووو... حاج مجتبی... پیدامون کردن 11111 :))
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۰ چشم چشم دو ابرو
:)

فایده نداره ، گوووونی ...
پاسخ:
بچه‌ها، من میگم در ریم :))
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۳ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙

زمان آدم ها رو عوض نمی کند!

زمان حقیقت آدم ها رو آشکار می کند.

پاسخ:
بازیگر خوبی نیستند
خیلی قشنگ بود

۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۲ .:بی سیم چی هیأت:.
بروز شد
موضوع پست: حــُر+کلیک
قسمت مطالب
صدای خاکی ها
اسئلک بدعا
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۶ نوریه محمدی
سلام علیکم !
فرا رسیدن محرم رو تسلیت عرض می کنم .
موفق باشید .
پاسخ:
سلام
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۹ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
اوو:|

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی