ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

یا معلم

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا*

.

.

نامِ تو را که بر دهان جاری می‎کنم، لب‎هایم مغرور می‎شوند

گونه‎هایم، گل می‎اندازند و به آسمان کمانه می‎کشند... یک رنگین کمان به تک رنگیِ تو...

.

به چشم‎هایم که خیره می‎شوی، دلم به نظاره‎ی خدا می‎رود

و در معراجِ زیبایی‎ها، دو رکعت نمازِ عشق او را واجب می‎شود

.

نامِ مرا که صدا می‎زنی... گوش‌هایم به هوای افطار، وضو می‎گیرند

دست‎هایم سنگِ تمام می‎گذارند برای روبه رو شدن با خدا...

.

قدم از قدم که بر می‎داری... مرا یادِ آن حدیثِ قدسی می‎اندازی

حتما دیگر در آغوشِ خدا ایستاده‎ای که پیغمبری را اینگونه به مکتب می‎بری

.

دیگر چه ازاین بالاتر، جا پای همان‎هایی گذاشته‎ای که اینگونه مُلک را به مِلک ترجیح داده‎‎ای...

و برای من چه ازاین بهتر که اندیشه‌ام زیرِ دستانِ چون تویی به آسیابِ خدایی برود...

و دیگر چه ازین بالاتر؟!

از اینکه تورا اینگونه تلفظ ‎کنم...

معلم

و دیگر... چه ازین بالاتر...

...

.

*احزاب / 39

.

روزِ معلم را به تمامی معلمان؛ معلمان گذشته - معلمان حال - معلمان آینده و همه‎ی معلمانِ ازپیش تعیین شده تبریک می‎گویم و آرزو می‎کنم هماره موفق باشند.

.

استادِ تمامیِ معلمان The Teacher of teachers (دریافت)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱

دیدگاه  (۲۱)

۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۶ مرجع وبلاگ نویسان گیلانی
با سلام و عرض ادب.
مطلب شما در وبلاگستان 8دی – مرجع وبلاگ نویسان استان گیلان منتشر شد.
لینک مطلب:
http://8deyblog.ir/41756/
از بروزرسانی شما متشکریم.
پاسخ:
سلام
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۲ بانوی اردیبهشت
من هم تبریک میگم به شما و همه معلما... و همچنین تولدتون رو...
+ متن = فوق‌العاده
اگه شد میخوام این متن رو تو همایش روز معلم دکلمه کنم... راضی هستید انشاالله؟؟ از صاحب اثر هم یاد خواهیم کرد
پاسخ:
ممنون... همچنین...

هستند متن‎هایی که خیلی بهتر از متن‎های ناچیزِ بندس... اما بهرحال هرطور صلاح می‎دونید... نیازی به یاد کردن هم نیست... با نوشته‎هایمان راحت باشید
سلام
متن قشنگی بود ... آفرین ... معلومه مطالب من رو خوب خوندی ها!
روز معلم مبارک ☺
یا علی
پاسخ:
سلام،
ممنون...  اون‎که بعله! چه جوووورم1111

علی حیدر
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۲ چشم چشم دو ابرو
به به ...

میگم چرا هرکی منو میبینه دو رکعت نماز عشق می‌خونه ، پس بگو ... :)

قشنگ بود ...

روزت مبارک و روز همه اونایی که تو پی‌نوشت گفتی مبارک ...

انشاالله لیاقت مقامی این چنین رو داشته باشیم ...

ایام هم کلا مبارک ...
پاسخ:
بر شما نیز هم ...
انشاءلله
چقدر این معلما از خودشون تعریف میکنند. 

یادم نبود .خدا خیرتون بده.

این روز عزیز بر شما هم مبارکـــــــ.

روزهاتون پراز نگاه خداوند

ماندگارباشید.
پاسخ:
ممنونم از تبریکتون...
+ هدف تحسینِ مقامِ معلم بود، وگرنه ما کجا و معلمی کجا...

بانشاط باشید
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۴۵ کلینیک روانشناختی و مشاوره پرنیان
معلم پارچه ی لطیف زربفتی است با تار محبت و پود علم.(دکتر سنگری).
روز معلم بر دوست عزیزم علی جون  پیشاپیش مبارک باد.
پاسخ:
قربونِ دهنت میلادجان... منم به شما تبریک میگم این روز رو
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۰ محمدجواد کرامتی
معلم عزیز از خواندن مطلب شما مشعوف شدم چیییی!
تبریک میگم!
ایشاللا مشعوف بشی!!!
پاسخ:
واقعا؟ مایه خوشحالی ماست... والا اوجِ توانمو برای استفاده از استعاره‎ها گذاشتم که بتونم متنی درخورِ شأن مقامِ معلم ثبت کنم...
ممنون... ایشاللا
سلام
تبریک...
التماس دعا تو این شبها :)
یاعلی
پاسخ:
سلام...
ممنون
حتما و همچنین متقابلا از جانبِ شما...
علی حیدر
عالی و زیبا بود
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۴ میلاد علیدوست
سلام ...ماه رجب برتمامی رجبیون مبارک...
ماروهم دعا بفرمایئد
حق با علی ست

پاسخ:
سلام
سلام
خوبی؟
تولدت مبارک همکار عزیزم
انشالله هممون لایق این لباس زیبا باشیم

پاسخ:
سلام، شکر خدا...
ممنونم... این روز خجسته معلم هم بر شما مبارک :)
انشالله
ای کاش یه روزی هم مال طلبه ها بود تا ما مقام طلبه را بستاییم11111
پاسخ:
اگه قرار می‌بود شما هم یه روز داشتید، دیگه بهتون نمی‌گفتند طلبه که!  اجر شماها جای دیگه محفوظه
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۲ حمید اسماعیل زاده
می‌بین خسوف جان! در واقع اومدن روز ما رو دزدیدن به اسم خودشون گذاشتن!
پاسخ:
الان که یکم دقیق تر نیگا میکنم، میبینم دایره معلمی فراتر از اینیه که فقط امثال ما افراد استخدام آپ رو شامل شه...
چه بسیار انسانها دیدم که معلمند اما معلم نبودند و چه بسیار انسان‌ها دیدم که معلم نبودند، ولی معلمند1111
سلام
روز معلم هنوز هم مثل بچه گی هام شیرین .
پاسخ:
سلام
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۳ صـدایـِ خاکیـ هـا
سلام
دانلود فایل صوتی شهادت امام هادی علیه السلام در صدای خاکی ها موجود میباشد.
التماس دعا
*بی سیم چی هیأت*
پاسخ:
سلام
والا میام که ازت بلوتوث بگیرم :))
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۰ باران نم نم...
سلام
ممنون بابت تبریکتون...

پاسخ:
سلام،
خواهش میشود
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
متنو 3بار خوندم 
خیلی خوشم اومد...
تصویر هم عالی....

روزتون مبارک...
:)
پاسخ:
نظر لطفتونه...
+ممنون

+و باز هم ممنون
سلام
قشنگ بود بهتون تبریک میگم
همچنین به چشم چشم دو ابرو
پاسخ:
سلام
تشکر
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۹ حمید اسماعیل زاده
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم
پاسخ:
سه بیشتر از بیستوپنجه
سلام
کسی که داستانش رو از جای دیگه میاره نباید هم حرفی برای گفتن داشته باشه………!
پاسخ:
سلام
11111111
مقام معظم رهبری : با آغاز مبارزه‌ى جدى با فساد اقتصادى، فریادها و نعره‌هاى مخالفت بلند خواهد شد. این مخالفت‌ها از سوى کسانى خواهد بود که از آن متضرر می‌شوند. مبادا در عزم راسخ شما تردید بیفکند. (اولین دستور ازفرمان 8 ماده ای مبارزه با مفاسد اقتصادی )

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی