ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

یا معلم...

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

.

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا*

.

.

نامِ تو را که بر دهان جاری می‎کنم، لب‎هایم مغرور می‎شوند

گونه‎هایم، گل می‎اندازند و به آسمان کمانه می‎کشند... یک رنگین کمان به تک رنگیِ تو...

.

به چشم‎هایم که خیره می‎شوی، دلم به نظاره‎ی خدا می‎رود

و در معراجِ زیبایی‎ها، دو رکعت نمازِ عشق او را واجب می‎شود

.

نامِ مرا که صدا می‎زنی... گوش‌هایم به هوای افطار، وضو می‎گیرند

دست‎هایم سنگِ تمام می‎گذارند برای روبه رو شدن با خدا...

.

قدم از قدم که بر می‎داری... مرا یادِ آن حدیثِ قدسی می‎اندازی

حتما دیگر در آغوشِ خدا ایستاده‎ای که پیغمبری را اینگونه به مکتب می‎بری

.

دیگر چه ازاین بالاتر، جا پای همان‎هایی گذاشته‎ای که اینگونه مُلک را به مِلک ترجیح داده‎‎ای...

و برای من چه ازاین بهتر که اندیشه‌ام زیرِ دستانِ چون تویی به آسیابِ خدایی برود...

و دیگر چه ازین بالاتر؟!

از اینکه تورا اینگونه تلفظ ‎کنم...

معلم

و دیگر... چه ازین بالاتر...

...

.*احزاب / 39

.

+روزِ معلم رو به تموم معلما؛ تبریک می‎گم و آرزو می‎کنم هماره موفق باشن.

+ امروز گوشیم روزِ پرکاری رو گذروند :) از همین‌جا بهش خسته نباشید میگم :)) پیام‌هایی که دائم پشت هم میومدن. تبریک عید و ولادت امیرالمومنین(ع) - تبریک روز مرد - تبریک روز تولد - تبریک روز معلم. ممنونم از همه دوستانی که به یادمون بودن :)

+تولدم که میشه، بیشتر از تبریک به همدردی نیاز دارم. چطور میشه خوش‌حال بود؟! 22 سال گذشت و ... من همچنان آنم که نباید بود.

+ خیلی دوست داشتم مطلبی تلفیقی از ولادت علی(ع) و معلم می‌نوشتم. مطلبی که درخورِ شأنشون باشه، اما واقعا توفیق نشد. به همون پست سالِ قبل کفایت دادیم +  معذرت که تکراری بود.

+ به همه اون‌هایی که روز مرد و معلم رو بهم تبریک گفتن: دمتون گرم. علی الحساب دعا کنید که اولا " مرد " باشم و دوما بتونم "معلم" باشم.

پهنه‌ای از بهشت و صدها اردیبهشتِ دیگر در انتظارت...

التماس دعا

یاعلی

.