ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

آبِ خشک

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

 بعضی از چیزها، آدم را عاشقِ خودش می‎کند

 و بعضی چیز ها آدم را عاشقِ دیگری...

 بعضی از عشق‎ها عشق‎ست

 و بعضی عشق‎ها فقط حال و هوای عاشقی می‎دهند...

 اما من

 از عشق‎هایی خوشم می‎آید که درام هستند

 آن عشق‎هایی که مثلِ آبِ خشک از گلوی آدم پایین می‎رود

 و آدم آن را با پوست وگوشتش درک می‎کند...

 آن عشق‎هایی که اگر پایین نرود، دیگران را خفه

 و اگر پایین برود، دیگران را هم عاشق می‎کند...

 از آن عشق‎هایی که انسانیت را به رخ می‎کشد...

کالو

دیدگاه  (۱۱)

۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۹ جستجوگر معرفت
زیبا نوشتید...
احسنت...
پاسخ:
خیلی ممنون...
زیباییش از جای دیگه آب خورده
سلام من هم عشق انسانی دوست دارم.
پاسخ:
سلام
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۶ مسیح کردستانی
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۶ مسیح کردستانی
توسط:دکـ لـ مـ هـسلام،
مایه سوپرایزِ بنده‎ست که می‎بینم وبِ ناچیزم اینجا لینک شده،
باشد که بتوانم جبران کنم

پاسخ: 
باعث افتخار ماست همنشینی با شما
پاسخ:
یاد آوریِ خوبی بود.
باشد که بتوانم جبران کنم
عشق است
عجب  عشقی است!!!
پاسخ:
درستش هم این‎ست...
زیبا بود ...
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۰ محمدجواد کرامتی
خیلی قشنگ بود...
واقعاً دلی نوشتی!
پاسخ:
سلام،
ممنون. راستی قربون دستت، یه دعاییم بکن این اینترنتم درست شه!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۲ *** رک و راست ***
سلام
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام،
همچنین
سلام
به روزم
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۲ منتظرالمهدی(عج)
به نام اولین معلّم
او که در اولین کلام فرمود:بخوان

سلام

هنر عاشقی و دلدادگی به فضیلت های انسانی...

پروردگارا؛
مدد کن تا دانش اندکمنه نردبانی باشد برای فزونی تکبر و غرور، نه حلقه ای برای اسارت و نه دست مایه ای برای تجارت، بلکه گامی برای تجلیل انسانیت و متعالی ساختن خویش و دیگران

پاسخ:
سلام،
بسیار زیبا...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی