ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

شهیدِ گمنـام... سـلـام

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ

باگذشتِ هزارو اندی سال...

هنوز هم در ایامِ پایانیِ صفر، دل‎های شیعیان غرقِ عزا و ماتم است

شیعیان داغ‎هایی که به دلشان زده‎اند را فراموش نکرده‎اند و نخواهد کرد

حتی با گذشتِ هزارو اندی سال!

زخم‎های هشت سالِ دفاعِ مقدس که همین حوالی‎ست!

اعتقاداتِ ما، خطِ قرمزِ ماست...

و تو...انتظار نداشته باش که حرف از تابوت و پلاک و شهید گمنام نزنم! حتی اگر سوء تفاهم باشد!

:::

+دسته گلای بی‎زبون... گم شده‎های بی‎نشون. تابوت‎های یه اندازه... تو هرکدوم یه سربازه

این‎روزها هوای تشیع پیکر شهدا در بعضی‎از شهرها... دلم را هوایی می‎کند.

+بعضی‎ها خوب نمک پاشی را بلدند.دقیقا می‌پاشند روی همان زخمی که قرار است مهدی(عج) رویش مرهم بپاشد.این صوت( + ) تقدیم به رؤسای دانشگاهمان. دانشگاهی که رهبرم فرمود "در اولویت است" ( + )

+اللهم ارزقنی توفیق شهادت فی سبیلک

دیدگاه  (۱۴)

اعتقاداتِ ما، خطِ قرمزِ ماست...

وللهُ مَعَنا..

پاسخ:
یاعلی
سلام

شهادت حضرتش بر شما تسلیت....

***
عیون أخبار الرضا علیه السلام ـ به نقل از حسن بن جَهْم ـ :

 از امام رضا علیه السلام پرسیدم : فدایت گردم ! خوش دارم بدانم که نزدت چه جایگاهى دارم . 
حضرت فرمود : «نگاه کن که من چه جایگاهى نزدت دارم [که جایگاه تو در نزد من نیز مانند آن است]» .

عیون أخبار الرضا علیه السلام : 2 / 50 / 192و...
پاسخ:
سلام
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۵ کمیل کاس پور
سلام
عاقبتتان شهادت
پاسخ:
سلام
ان ‎شاءالله
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
حتی با گذشت هزارو اندی سال...



+البته یه ته نوشت اضافه کنم
ربیع مبارک
پاسخ:
ممنون. بر همه مبارک باشه
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۲ اناربانو
فقط مختص شیعه نیستا!
پاسخ:
سلام
به طور خاصِش که این عزاداریا و زنده نگه‎داشتنا مختصِ شیعس. اما استثنا در جاهای دیگر هم پیدا میشه.
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۶ اناربانو
قانع شدم الان :| 

:دی
پاسخ:
:))))  خوبه
سلام
جدای از مطالب بالا ؛ نکته ای که خیلی برام  جالب بود خط آخر نوشته ی ستون سمت چپ بود:
وبلاگ می‌نویسم و قربة إلی الله... ان شاءالله

برگرفته از: deklameh.blog.ir


موفق باشید

پاسخ:
سلام. ممنونم ازین دقتتون

بنظرم خوبه که آدم با کمی تغییر نیت کاری کنه تا حتی برا کارهای مباح روزمرش هم ثواب بنویسن. فقط باس نیت خالص باشه. اون موقعس که خوردن و خوابیدن و قدم زدن و درس خوندن و حتی نفس کشیدنش میشه عبادت...
ببینید چقد خدا دنبال بهانس که به بندش خیر برسونه؟! :)
+ان شاءالله خدا مارو توی اخلاص نیت کمک کنه

به قول باباطاهر:
خوشا آنانکه الله یارشان بی           بحمد و قل هوالله کارشان بی
خوشا آنانکه "دایم در نمازند"          بهشت جاودان بازارشان بی

۰۴ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۷ اناربانو
@ ضحی: بله خواهر! همه که مث ما هردم بیل نمینویسن!

ایشون از خدا کسب اجازه میکنن اول :)) 

یعنی جناب دکلمه شما این کد امنیتو برداری اتفاقی میفته ؟!:|
پاسخ:
سلام

شما هم لطف دارید و هم شکست نفسی میکنید نسبت به خودتون :)
+ وقتی ثبت نظر بدون تایید باشه، خود بیان برا جلوگیری از اسپم کد امنیتی میذاره!
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۷ دکـ لـ مـ هـ

غزل‎هایم، عمریست در هوای نبودنت قرنطینه شده‎اند

.

 یک جمعه بیا و غزلی نو باب کن...


برگرفته از: deklameh.blog.ir
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۸ انسان مجازی
سلام

به روزم با لطفا صادقانه و شفاف جواب دهید
پاسخ:
سلام
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام و خدا قوت

گوش کنید زیباست ( + )


شهادت نصیبتون ان شالله
پاسخ:
سلام. ممنون بابت این صوت خوب

ان‎شاءالله
۰۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۴ عـــطـش ...
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک ...
پاسخ:
آمین
۰۸ دی ۹۳ ، ۰۹:۲۱ گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
حضرت روح الله:
"ما وارث 14 قرن شهادتیم."
سلام علیکم
خداقوت
سالم باشید و حاجت روا
پاسخ:
سلام

عاقبتمون شهادت ان شاءالله
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۸ ashke parastooo
اقا جان
می ترسم روزی که بیایی
قلبم به احترامت بایستد
I am afraid that one day come
...Ahtramt my heart stops

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی