ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

طریق...

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ق.ظ

 

 گاهی تورا ازیک طریق، عاشق تقاضا می‎کنم

 گاهی صدا، گاهی دعا، گاهی تمنا می‎کنم...

 دوستان همه رفتند و من راهی ندارم، در دلم

 خود را میانِ عاشقان، زائر مهیا می‎کنم!

 می‎دانی از تو شاعرم؟ در کاروانِ این دلم؟

 خود را میانِ شاعرانت چگونه جا می‎کنم؟!

 آهسته آهسته طریق اشک‎هایم خیس شود

 آهسته‎تر ای ساربان، دارم تماشا می‎کنم

 شاید که من جا مانده‎ام، اما بدانم ای شهید

 آخر برات کربلا را از تو امضا می‎کنم...

.

 ...

  تِزورونی اَعاهِـدکُم ، تِـعِـرفـونی شَفیـعْ اِلکُم/ دانلود صوتی(MP3)  دانلود تصویری+ترجمه(MP4)


دیدگاه  (۷)

۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۳ سیدمهدی نقیبی راد
آنهایی که اربعین کربلا نرفته اند / خدا به داد دلشان برسد ...
پاسخ:
حرم حرم، ای دل ای دل...
۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۰ چشم چشم دو ابرو
به قول سید :

"سائل اگر کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست ؟؟؟"
۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۴ سید جواد میرحسینی
جاماندیم.
پاسخ:
آخر برات کربلا را امضا خواهیم کرد...

سلام

باعرض تسلیت اربعین سالار شهیدان

وبا تشکر از ابراز لطفتان در باره وب بنده

متوجه منظور شما نشدم از اشتباه؟

علی ای حال وب ارزشمندی دارید

مارا هم تز دعای خیرتان فراموش نفرمایید.

آجرک الله

پاسخ:
سلام
احتمالا اشتباهی رخ داده بود...
ممنون
یاعلی
و گاهی راه تورا می خواند
زیبا بود
+ پیرامون باسم کربلایی
پاسخ:
!
جای تأمل داشت...
۱۶ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۱ سیمای شفق
این هم خیلی زیبا بود.
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۶ محمدجواد کرامتی
قشنگ بود
دلیه دیگه کاریش نمیشه کرد وگرنه اشکال میکردم!
خیلی وقته سر نزدیا!
پاسخ:
یس...
کم توفیقیم

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی