ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

یه جو اراده...

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

 مارا کافی بود    

 که با دوستان به شهر ثابت کردیم،

 ما اهل کوفه نیستیم

 ...

 غیرت داشتیم

 فقط حمایتِ مردم و مسئولین را نداشتیم...

دیدگاه  (۶)

گاهی کار فرهنگی، جمع کردن یک گند ضدفرهنگی می شود...
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۴:۱۹ محمدجواد کرامتی
...
پاسخ:
خسته نباشید
سلام
خوبی؟
حضورم قبول دارم کمی کمرنگ شده
اما به یادتون هستیم
ممنونم سر زدی..
امان از دل زینب..
پاسخ:
سلام،
خوبم، ممنونم ازتون
همچنین
یازینب
۲۴ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۵ چشم چشم دو ابرو
ما که برای مسئولین کار نکردیم و نمیکنیم داداش ...

ایشاالله صاحبای مجالس ازمون قبول کنن ، یه نیم نگاهشون واسه دنیا و آخرتمون کافیه ...
پاسخ:
اولین باری بود که حس کردم یه کارِ تأثیر گذار توی جامعه انجام دادم...
انشاالله از هممون قبول کنند...
۲۶ آبان ۹۲ ، ۲۳:۰۲ محمدجواد کرامتی
فدای خادما...
پاسخ:
انشالله خادمیِ کربلا...
۰۵ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۵ ای نام تو بهترین سر آغاز
اجرتون با بی بی فاطمه
مهم اینه به امام حسین ثابت کنید که اهل کوفه نیستید
مسعولان که رقمی نیستند
پاسخ:
ممنون
انشاالله جزء خواص با بصیرتشون قرار بگیریم...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی