ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

نبضِ بندگی

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

نبضِ بندگی‎ام را که می‎گیرم،

بگیر نگیر دارد!

گاهی تند
گاهی کُند...
تند که می‎شود، با خودم می‎گویم؛
کاش همیشه رمضان بود...

کاش...

دیدگاه  (۱۱)

۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۴ ای نام تو بهترین سر آغاز
آره واقعا بگیر و نگیر داره.
مثل همیشه زیبا بود
پاسخ:
...
مثلِ همیشه ازتون ممنونم
تا چند زمین نهاد بودن
سیلی خور خاک و باد بودن
پاسخ:
نازنینا ما به نازِ تو جوانی داده‎ایم
دیگر اکنون با جوانان ناز کن باما چرا
نبض بندگی... توصیف قشنگی بود
پاسخ:
ممنون،
البته از جای دیگه الهام گرفتم بعد دست به اختراع زدم!
دقیقا درست گفتی
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۸ طهــــورا
کاش کاش همیشه ی همیشه ماه مبارک بود کاش
پاسخ:
کاش...
انان که محیط فضل و آداب شدند
در جمع کمال شمع اصحاب شدند
پاسخ:

دانی که چرا آب فرات گشته گل آلود
شرمنده زلعل ولب عطشان حسین است
سلام!
اجازه باز نشرش هست به نام شما؟!
پاسخ:
سلام،
اوکی،مشکلی نداره[لبخند]
حالا کجا نشر؟
کجا داریم ما!! افسران دیگه! :)
تو که نمیای! حداقل مطالبت رو باز نشر بدیم!! :)
پاسخ:
آهان؛
باشه، منم دعا کن
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۴ حمید اسماعیل زاده
بگیر نگیرش قشنگه
پاسخ:
درسته،
20 امتیاز
این یکی بهتر از اون یکی ها... خیلی بهتر!
پاسخ:
ممنون
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۱۹ سید جواد میرحسینی
با این پست خیلی ارتباطر برقرار می کنم
پاسخ:
جای تقدیر...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی