ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

به سوی بهشت...

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ب.ظ

.

هرچه دیگران گفتند باورم نشد

امروز دوباره رفتم خودم را در آیینه دیدم،

مات شده بودم،

واقعا این خودم هستم؟؟؟

منی که یک عمر سرِ سفره‎ی غریبه‎ها بزرگ شده‎ام

باید از غریبه‎ها باشم.

اما...خدایا...

هنوز هم باورم نمی‎شود

که برایم دعوت‎نامه آمده باشد...

باید خودم را آماده کنم.

.............................................................................................

 اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فیهِ الْقُرْآنَ


  لینک اصلی ( + )

دیدگاه  (۷)

یه آن فکر کردم میرید کربلا ...

عاقبتتون بخیر
ماندگارباشید

راستی منم رفتم بلاگ :) ادرسشو گذاشتم.
پاسخ:
خدا از دهتتون بشنوه

:)
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۴ صـدایـِ خاکیـ هـا
باسلام
دانلود مداجی امشب 93/04/12/
باسخنرانی و مداحی کربلایی علیرضا جانعلی زاره
در وبلاگ صدای خاکی ها موجود می باشد.
پایگاه اطلاع رسانی هیئت عاشقان بقیع شهرستان رشت
پاسخ:
سلام

سلام دعوتید به مطلب

شاید آخرین نفس

پاسخ:
سلام
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۰ آشــیــــــان
به افتخار لایک های بی امان!
به افتخار او که جنگید؛
با خودش
و با خدایش...!
نصــــــر من الله و فتــــــح غریــــــب...
سلام
       طاعات قبول
            به آشــیــــــان دعوتید.
یا زینب (س)
پاسخ:
سلام
۲۲ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۴ نوریه محمدی
سلام علیکم !
دعوت به کجا ؟
پاسخ:
سلام،
میهمانی خدا...
۲۲ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۳ نوریه محمدی
آها !
ماه رمضان ...
یاعلی (علیه السلام) !
پاسخ:
یاعلی...
قشنگ بود.
پاسخ:
:)

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی