ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

منم مثل خودم

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ب.ظ

.

.

 دوستان عزیز

 دوستان گُلم

 من آدم خیلی حساسی‎ هستم

 یک بدی دیگر هم دارم؛

 بسیار زود رنجم...

 ...

 دیگه کاریه که شده. لااقل شما مراعات حالمان را بکنید.

 آیا بودند افرادی که رفیقمان هستند یا رفیقشان هستیم، ولی این دو ویژگی من را نمی‎دانستند؟1

 قطعا بدی‎هایم بیشتر از اینهایی است که نوشتم.

 انشالله آنی که باید... خواهد گرفت1111

 ...

 پ.ن: بسیار فرق‎ست بین زودرنجی و بی جنبگی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰
دکـ لـ مـ هـ

خودم

دیدگاه  (۲۵)

سلام
البته کسایی هیتن(خودم)که با وجود دونستن این موضوعات بازم هیچ تفاوتی توی رفتارشون به وجود نمیاد :)
موفق باشی بی جنبه، خخخخخخخخخخ (شوخی کردم)
یا علی
پاسخ:
سلام،
بعله... انشالله خدا روحشون رو ازشون بگیره!
علی یارت
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۰ باران نم نم...

سلام

حقا که متنت به عکس خیلی میومد و بلعکس...

به روی چشم...آهسته میایم و میریم تا ترکی به چینی نازک احساس شما نندازیم!!!

خوبه؟!!!

پاسخ:
سلام
دیگه نه تااون حد!
وای من عاشق مطالبی هستم که "مخاطب خاص" داره!
آدم فکرش هزار راه میره....1111
پاسخ:
11111111111
آره!
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۶ چشم چشم دو ابرو
فقط امیدوارم از شوخی های من ناراحت نشی ...

چون من مثل آقای کریمی هستم ، نخوامم شوخی میکنم ... :)


پاسخ:
[علامت تعجبِ تنها]
انشالله
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۸ چشم چشم دو ابرو
راستی ...

اونایی که باید بگیرن ، بگیرن ...

   ;)
پاسخ:
الان دقیقا اینجا چت روم شده!
پسر بگیر بخواب! فردا کلی حمالی فرهنگی داریم دانشگاه!
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۹ چشم چشم دو ابرو
الآن دقیقا دارم حرف کبلایی میثاقو درک میکنم ...
پاسخ:
یادته خودت یه همچی پستی؟!
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۳۶ چشم چشم دو ابرو
میخواستم بازم حرف بزنم ولی چون زدی تو ذوقم دیگه چیزی نمیگم ...

:)

که با این در اگر در بند در مانند در مانند ...
پاسخ:
11111111111
در ماند
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۴۹ سیدمهدی نقیبی راد
راست میگی یعنی مثل مدافع 
پاسخ:
یس
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۴۷ باران نم نم...

این همه عواطف و جملات لطیف و حساسیت، دستنوشته های یک آقا هستش؟!!!

اگر اینجوره من همینجا رسما صحبتهای کامنت قبلیم رو پس می گیرم...

من فکر کردم نویسنده ی این وبلاگ خانوم هستش ازون همه لطافت و عکس گل و این حرفها...

پسرم بود پسرای قدیم!!!

:0

پاسخ:
!!!!!!!!!
یعنی نمیشه یک نویسنده آقا باشه؟!!!! ( با عرض معذرت خدمت نویسندگان محترم بابت سوء استفاده از کارکتر نویسندگی)
من خودم به شخصه دیدم یه خانم متنایی می‎نویسه که آدم حس می‎کنه اکبر کله پزِ سرِمحل نویسنده‎ی اون متنه!
قلم از جنسیت جداست، ولی می‎تونه تحت تاثیر جنسیت "هم" قرار بگیره( عجب جمله‎ای گفتم)
+ من شوخی و گل و لبخندو این حرف یادم نمیاد!  یا شایدم دقت نکردم! بهرحال کاریه که شده... عمدا هم نبوده
یاعلی
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۵۳ کلینیک روانشناسی و مشاوره پرنیان
سلام
شرمندم کردی عزیزم.
تولدت که جای خودش،تو عروسیت هم جبران می کنم!!!
پاسخ:
سلام
شرمنده چیه زای... تولدو شاید ولی حرف عروسیو نزن که آرزو به دل می‎مونی
خدا حفظت کنه واسه ما...
ولی خب همین که اینارو میدونی خوبه ولی به نظرم باهاشون کنار نیای بهتره :)
پاسخ:
ممنون، انشالله خداحافظِ همه‎ی عزیزان باشه1
من از این ویژگی‎هام خوشم میاد[علامت تعجبِ بدون شیفت]. اصلا گلشیفتگی، ببخشید خودشیفتگی چیزِ عجیبیه که من ندارم!
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۱ کلینیک روانشناسی و مشاوره پرنیان
چرا؟؟؟
از تو بعیده عزیز دل برادر !!!
پاسخ:
1111
با کامنت خسوف موافقم :)
البته اضافه کنید گرفتنِ شیفت واسه عدد 1 :)
پاسخ:
البته شیفت عددی نیست
خودشو فقط به اینو اون می‎چسبونه و هدف دارشون می‎کنه...
اما یک به تنهایی خودش هم عددِ هم اوله
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۳ وحید رنجکش
الــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی... این طبع شاعرانه ات منو کشته دوست گلم...
پاسخ:
خدا نکنه عزیز
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۶ سیدمهدی نقیبی راد

سلام ان شاالله شهید بشید 

در ضمن یه سر بزن...

پاسخ:
سلام، انشالله
در خدمت هستیم
پاسخ:
به جانِ خودم تعارف رشتی بود
سلام علی آقا خوبی؟
نوشتی عدد یک خودشه و اوله
امااااااااااااااااا عدد 1 او ل نیستا
عددای اول از 2 شروع میشن[خنده] شوخی بی مزه ای بود ببخشید
خب بگذریم
اما درباره.... نویسنده این متنای قشنگ علی آقا از همکارای عزیز ماهستش... جواب قشنگی داده بودی
قلم از جنسیت جداست
اکبر کله پز ههههههههههههههههههه ینی غش کردم از اون جواب
خیلی با صفا ج دادیا
خوشم اومد
منم هواتو دارم
تو برو جلو
شهید شدی منم شهید بشم انشالله
تو با همه ویژگی ها خوبی... بستگی به درک ما داره
همینجوری که هستی ما دوستت داریم
بی شوخی میگم... علی یارت

پاسخ:
سلام. ممنون
نه، من یادم رفته بود تخصصتون رو. البته منظورم این بود که که اوله نه اینکه عدد اوله! یعنی منظورم اون اوله نه این اول!
واقعا؟ ممنون
پس مارفتیم... تیر که خودم شما فرار کن!
درسته که خیلی آدمه گلیم ولی لایق این همه خوبیتون نیستیم ...خیلی لطف دارین بی بی
دعامون کنید... یاعلی

زود رنجی...دل نازکی... حساس بودن ....ویژگی آدما خاص خودشونه! به نظرم جالبه!

نباید گفت این ها بدهستن!

فقط باید آدمارو درست شناخت و بعد متناسب ویژگیشون رفتارکرد!

اما برا درمان زود رنجی کاش یه دارو بود:(

شبتون پراز نگاه خداوندی

ماندگارباشید

پاسخ:
درسته... بعضی از همین ویژگی‎هاس که باعث می‎شه بعضی‎ها خاص باشن.
خاصِ خودشون. مثل خودشون... اونا خودشونن... ماستِ هیچکسی ترش نیس...
ممنون. همچنین
یاعلی

۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۵۲ سیدمهدی نقیبی راد
ایام بستری مادر ساداته ... اما خیلی از بچه سیدها با صدای بلند می خندند...
پاسخ:
...

سلام

من هم این خصوصیات را دارم و اطرافیان بی توجه اند البته من به اطرافیانم احترام زیاد میذارم و انتظار این را هم ندارم خلاف این با هام رفتار بشه ولی خوب میشه ....و این باعث حساسیت و زود رنجی میشه ...

 

پاسخ:
سلام
درسته... انشالله اطرافیان بفهمن چی میگیم!
ببخشید نمیدونم چرا این طوری شد
پاسخ:
این حرفا چیه! معذرت واسه چی؟!
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۸ از چی برات بگم...
نکنه من آنی اَم که باید بداند!!!!
:)

برای اطمینانِ بیشتر ی ببخشید میگم تا اگه کاری کرده بودم ، این ب اون در.... :)
پاسخ:
این چه حرفیه پسر...
خیلی جالبه... دقیقا تو نقطه مقابل زودرنجی‎ای! هرکاری می‎کنیم ناراحت نمی‎شی!
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۹ از چی برات بگم...
ااااااااااااااااا ، این کامنتا خودشون تایید میشن :)))))
چه جالب....
واستا یکم تست کنم:
پاسخ:
!
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۱ از چی برات بگم...
اِ اِ اِ آهااااااااااااااا
بعـــــــــــــــــــــله ، کامنت خودش تایید میشه :)
چه جالب بودااااااا
پاسخ:
آزادی بیان یعنی این دیگه!!!!
فکر کردی ما ازوناشیم؟!
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۳ از چی برات بگم...
دیگه بسه دیگه علی !!!!
من برم دیگه ، شب بخیر... :)
اصن ی حالی میده کامنت خودش تایید شه که نگوووو.... :))))
پاسخ:
بازم این ورا بیا... دفعه‎ی بعد که داری میای اون کوچولورم با خودت بیار...
شب بخیر...
واقعا؟! فکرشو نمی‎کردم!

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی