ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

برات

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۴ ب.ظ

.

 ای که از کنج نگاهت به دلم برات می‎کنی

 دستم بگیر و از همه عالَم جدایم کن...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
دکـ لـ مـ هـ

برات

دکلمه

عشق

دیدگاه  (۴)

۰۲ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اول زیارت قبول
دوم سلام :)
سوم این برات کردنِ همون ب دل افتادنِ دیگه!؟
پاسخ:
ان شاءالله
علیک سلام
درسته
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۰۰ عباس الاسوند

سلام علیکم...

مایل به تبادل لینک با سنگر زیبای شما هستم...

لطف کنید اگر خواستید اطلاع بدید...


یاعلیی-التماس دعا

 

 

۰۵ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۰ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙

از همان اول دلت گشته گرفتار رضا

بین صحن چشمهایت نقش رخسار رضا


جنس بی قیمت که جایش در حریم یار نیست

عشق تو باشد متاع ناب بازار رضا


یوسف بازار ما چون پرده بردارد ز رخ

عاشقی چون تو فقط باشد خریدار رضا


در تمام عرضه های بندگی پاک تو

همچنان آیینه ایی پیداست رفتار رضا


تا میان خطبه ها تفسیر قرآن می کنی

کاملا باشد کلامت عین گفتار رضا


آمدی تا پرچم معشوق بر شانه کشی

در حریم عاشقی باشی علمدار رضا


هرکه عمری خاک بوسی حریمت را کند

تا قیامت می شود محرم به اسرار رضا


ای کریمه چاره ایی کن لحظه ی جان دادنم

دیده ام روشن شود هنگام دیدار رضا


روز محشر چون گنه گردد گریبان گیر من

آبرو داری بود کار تو و کار رضا


دلخوشم خاک حریم تو نشسته بر سرم

خاکساری تو می گردد شفیع محشرم


تا که دل را آه سینه راهی قم می کند

با نگاهی بر ضریحت دست و پا گم می کند

سلام
دلتون سرشار از یاد خدا /عیدتون مبارک 
پاسخ:
سلام.     ممنون

*برهمه مبارک*
سلام
عیدتون مبارک

یاعلی
پاسخ:
سلام،
خیلی ممنون، برشما هم مبارک
البته من باید میومدم تبریک می‌گفتم :)

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی