ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

  دعوتم کرد‌ه‌ای اینبار

  و باورم نمی‌شود انگار...

.

.

 هوای دلم را داشته باش، که در این بی‌حالی‌ها، هوایش در حوالی تو پرسه می‌‎زند...

* دعا کنید که به مقصد برسیم.

* دعاگوی همه‌ی شما عزیزان حقیقی در کربلای معلی خواهم بود. ان‌شاءالله...

* شاید برسد آن روزی که دیگر این وبلاگ بروز نشود! برسد روزی که نتوانم دست به کیبورد شوم و نظراتتان را پاسخ بگویم، اما شک نکنید که همه‌ی نظرات شما عزیزان خوانده خواهد شد :)

* التماس دعای شهادت

* کاش بیام به کربلاتو بر نگردم...

.

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

دیدگاه  (۷)

سلام التماس دعا عزاداری قبول
پاسخ:
سلام

سلامت باشید
سلام
خوش به سعادتتون
ان شالله سالم برید و سالم و دست پر(از معنویات) بر گردید

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون... دعا گو بودیم. ان‌شاءالله سال بعد قسمتتون...

یاعلی
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام
یقینن دیگه اومدید دیگه
البته اگه داعش برای شما کم نذاشته باشه :))

زیارت قبول
پاسخ:
سلام!

این داعشیا هم دل به کار ندادن از شانس ما :))

ممنون، همچنین زیارت شماهم قبول ان شاءالله
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
*گذاشته باشه
پاسخ:
* در هر دو صورت منظور قابل گیرایی بود
۱۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عه چه حیف 
اینجا هم باید بنویسم رحم الله من یقرآ الفاتحه...؟؟


پاسخ:
صلوات! 
والا خودمم نمیدونم چی شده! پیش میاد که آدم مدتی نوشتنش نمیاد! بودنش نمیاد! التماس دعا
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تبریک میلاد حضرت حیدر.


پاسخ:
ممنون، پساپس این ولادت رو به شما هم تبریک میگم
۱۱ مهر ۹۵ ، ۰۸:۳۹ خاکی نشین
خوش روزی...
پاسخ:
قسمت همه ان شاءالله

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی