ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

به سوی بهشت...

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ب.ظ


هرچه دیگران گفتند باورم نشد

امروز دوباره رفتم خودم را در آیینه دیدم،

مات شده بودم،

واقعا این خودم هستم؟؟؟

منی که یک عمر سرِ سفره‎ی غریبه‎ها بزرگ شده‎ام

باید از غریبه‎ها باشم.

اما...خدایا...

هنوز هم باورم نمی‎شود

که برایم دعوت‎نامه آمده باشد...

باید خودم را آماده کنم.


.............................................................................................

 اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فیهِ الْقُرْآنَ

دیدگاه  (۱۰)

یا صاحب الزمان

به جان چشم های عزیزتان
دعای این روزهایم این است
که "ماه خدا " را
با روی ماه ِ شما یک جا ببینم...

پاسخ:
خیلی زیبا بود.خیلی
آمین...
چه کشیده ام ز هجرت که کسی خبر ندارد
چه کنم که سوز و سازم به کسی اثر ندارد
پاسخ:
دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را 
                                     دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

ماه رحمت
ماه استجابت دعاعا و آرزوها
اومدنش رو تبریک و تهنیت میگم
التماس دعا

پاسخ:
سلام،
ممنون،
من هم به نوبه‎ی خودم به شما تبریک عرض می‎کنم

سلام

یک بار دیگر فرصتِ  مهمانی و میزبانی...

انشالاء الله که استفاده ببریم و از دست ندیم این فرصتو

التماس دعا

پاسخ:
سلام،
انشاالله
یاعلی
سلام
زیبا
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
موفق باشید
پاسخ:
سلام،
ممنون،سلامت باشید
الا ای آهوی وحشی کجایی
مرا با توست چندین آشنایی
پاسخ:
یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
از نقطه‌ای بترس که شیطانی‌ات کنند
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۴ رند پارسی
پروانه بالش را داد
خورشید نورش را
... من جانم را می دهم !
مرا استجابت کن !!!
*******************
 التماسِ دعا !
پاسخ:
محتاجِ دعای عزیزانیم
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۶ سیمای شفق
سلام ماه رمضان بر شما مبارک

پاسخ:
سلام
ممنون،همچنین بر شما
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۰ طهــــورا
باورم نمی شود

برای من هم دعوت نامه آمده باشد

کاش لایق باشم
پاسخ:
باید خود را آماده کرد...
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ ای نام تو بهترین سر آغاز
ماه برکت ز آسمان می آید
صوت خوش قرآن و اذان می آید
تبریک به مومنین عاشق پیشه
تبریک بهار رمضان می آید
پاسخ:
تبریک

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی