ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

چگونه روشنفکر شویم!

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ

.

#کافه_نادری!
روشنفکران به آنجا زیاد می‌روند! هرچند که"روشنفکر" ، معاونت آموزش پردیس در اینباره اظهار بی اطلاعی کرد، اما، ما برای پیوستن به کمپین #ما_همه_روشنفکریم رفتیم کافه نادری!
البته نمی‌دانم چرا صاحاب کافه اصرار داشت بگوییم"اسمال مشتی"
هرچه هم تلاش کرد گولش را نخوردیم!
پس از پایان دعوا، فرشاد با ه دوچشم، در مصاحبه‌ای گفت:
- چت و پت نگو!
و در ادامه افزود:
- سیب منو بده!
در واکنش به این مصاحبه، صاحاب اصلی کافه نادری که با نام مستعار"کی اف سی"در #آمریکا فعالیت می‌کند گفت:
از برند کافه نادری در ایران سوء استفاده شده!
حرفی که سبب شد،#عباس_پازوکی از نوادگان مجید سوزوکی ازخود واکنش نشان دهد و بگوید:
- هههه  #من_اصلاح_طلبم و روشنفکر!
.
در ادامه #علی_محمدنژاد، سردبیر نشریه‌ی فرهنگی-هنری-سیاسی-اجتماعی-علمی-تخیلی بسیج دانشجویی پردیس امام علی علیه‌السلام در اینباره از عباس پازوکی پرسید:
- برای روشنفکر بودن به ابزاری نیاز است عایا؟
وی پاسخ داد:
- کافه نادری!
فرشاد متعجب پرسید:
- چت و پت میگی؟
پازوکی گفت:
- نه بوخودا!
سپس راه رفت و خواند:
   توی کافه نادری کنج همون میز بلوط/
   دو تا صندلی لهستانی هنوز منتظرن...

.
و در افق محو گردید!
.
به‌هرحال این سبب شد تا مانیز بخواهیم روشنفکر شویم!

.
البته "قهوه اسپرسو" هم خیلی مهمه!
هرچندکه علی مهدی‌نیا و فرشاد ترک خوردن اما این چیزی از ارزش های ما کم نکرد!
ارزشهای ما آنجایی کم شد که رضاعاطفی سان شاین سفارش داد!
و به گارسونی که گویا دختران را خارج از نوبت سرویس می‌داد، گفت:
- گارسون، سفارش ما چی شد؟
- گارسون پاسخ داد: پنج دقیقه دیگه!
و ما نفهمیدیم که پنج دقیقه به زبان روشنفکری یعنی نیم ساعت!
نیم ساعتی که از بحث صلح امام حسن(ع) شروع شد، تا کشته شدن دکتر شریعتی!
لذا #کارل_مارکس از نظریه پرداران کافیئیسم در دوران "نادر شاه افشار" یهویی گفت:
همه چیز پول است و انسان پیش از آنکه به سیاست، علم، هنر، دین و ... بپردازد؛ باید بخورد!
سپس در جواب روح الله که گفته بود:
"چت و پت نگو بابا! من با کسی شوخی ندارم" فرمود:
تا میتوانید بخورید! هرچی که شد! فقط بخورید! پیاز هم بخورید!
همین ایدئولوژی بود که سبب شکل گیری گروهک تروریستی #دانش (دولت ابدی ناهار و شام) گردید!
@derakhshanmedia
در ادامه راه روشنفکری، فرشاد که قهوه خود را هم می‌زد و چشم به دهان رضا دوخته بود و آب از لب و لوچه‌اش می‌چکید، گفت:
- منم شام پاین می‌خوام! نیگا موز داره! برا من تلخه!
علی محمدنژاد هم که چشم به دهن رضا دوخته بود گفت:
- شام پاین نه! سان شاین!!!
و ادامه داد: روشنفکر شدن درد دارد!
باید تلخی چشید...

:::::::::::::::::::::::::::::::

+ گنگی‌اش را ببخشید

+

دیدگاه  (۱)

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من فقط عکس رو دیدم و کلی هم به به و چهچه کردم
:)


پاسخ:
:))) منتظر نظرهای سازنده شما :))

روشنفکر باشید و پایدار :)

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی