ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

معراج الشهدا

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ب.ظ

گاهی چقــــدر این کلمات ناچیز می‌شوند

کلماتی که نمی‌دانند و نمی‌توانند

  حال و هوای من

     دوستان

        و معراج الشهدا را...

::::

 قابل وصف نیست!

 هشت شهیدِ گمنام

 اهواز - محمودوند - معراج الشهدا

دیدگاه  (۷)

۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۵ دکـ لـ مـ هـ
برای بارگزاری بهتر، ناچارا کیفیت عکس رو پایین آوردم
پاسخ:
و بارگیری!
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نمی دانم ..
با کدامین واژه می توانم با تو حرف بزنم ...
اصلا واژه را یارای سخن گفتن با تو هست؟
واژ ه ها کم میاورند...
پاسخ:
واژه‌ها کم میاورند...
خوش به سعادت‌تان ...
پاسخ:
ان شاءالله روزی شما
هرکس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند. (شهید سیدمرتضی آوینی)
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۲ احسن الحدیث
:)

میلاد عمه سادات هم مبارک

پاسخ:
ممنون :)
همچنین بر شما و همه عاشقانِ حضرت مبارک
سلام
زیارت قبول
و خوش به سعادتتون

یاعلی
پاسخ:
سلام. ممنون. ان‌شاءالله روزیِ شما
....
معراج الشهدا
سال تحویل 93 
یادش بخیر
مجری در ثانیه های پایانی سال تحویل میگفت :
فقط امام زمان را صدا کنید تا امسال را با نام ایشان شروع کرده باشیم
فضا پر شده بود از نوای اشک و ندای یا صاحب الزمان
کاش امسال هم قسمت شود نفس کشیدن در این فضا و دوختن سال قبل به سال نو با امام غایب....
پاسخ:
واقعا این معراج الشهدا غوغاست...
ان‌شاءالله روزیِ همه مشتاقان و روزیِ دوباره‌ی شما

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی