ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

جانم به لب رسیده، بیا یار جانی‌ام

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

هر شب یتیم توست دل جمکرانی‌ام
جانم به لب رسیده بیا یار جانی‌ام


از باد ها نشانی تان را گرفته‌ام
عمری است عاجزانه پی آن نشانی‌ام


طی شد جوانی من و رؤیت نشد رخت
" شرمنده جوانی از این زندگانیم "


با من بگو که خیمه کجا می کنی به پا
آخر چرا به خاک سیه می نشانی‌ام


در این دهه اگر چه صدایت گرفته است
یک شب بخوان به صوت خوش آسمانی‌ام


در روضه احتمال حضورت قوی تر است
شاید به عشق نام عمویت بخوانی ام


هم پیر قد خمیدگی زینب توام 
هم داغدار آن دو لب خیزرانی‌ام


این روزها که حال مرا درک می کنی
بگذار دست بر دل آتشفشانی‌ام


در به دری برای غلام تو خوب نیست
تأیید کن که نوکر صاحب زمانی‌ام*

عباس محمدی

::::

* دریافت صوت +  تابیکرانِ عشق +

+

التماس دعای شهادت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۶
دکـ لـ مـ هـ

دیدگاه  (۸)

چقدر دلگیرم..درگیرم.. بیا یار جانی ام
خیلی زیبا بود...تو این شور و حال واقعا به دل نشست

بیا مهدی بیا جهان ‍پر شد زبیداد ...
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۷ منتظر المهدی

باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
(عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
 میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
را ارسال نمایید 
باتشکر .
آجرک الله یامهدی
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سفر بسلامت

:)
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۴ علی ابراهیمی
این دستان ساده و خالی دخیلتان
ما را به رسم رفاقت دعا کنید...
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۵ نوریه محمدی
سلام !

التماس دعای شدید ...
سلام
بسیار عالی
به سلامتی ان شالله
التماس دعا

یاعلی
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۶ کمیل کاس پور
سلام
دعا بفرمایید زیاد 
و سلام ما را هم به شهدا برسونیید

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی