ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

ریل‌شکسته

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

.

و مغزی که عمری برای تو تپیده

 دیگر فرق قلب با قلم را نمی‎داند!

 فقط برای لحظه‎ای غفلت! به خودم آوردی...

 تا بفهمم بی تو کلی‌ام که اجزایم

 شروع کرده به تجزیه...

 و اشعارم

 نه مرثیه...

 نه تعزیه...

 و افکارم

 شده گیرپاژِ دستانم...

 که شعر شعر از تو فاصله گرفته و حالا...

 همه‎اش شده نثر... که حتی نمی‎تواند مسجع باشد!

:::

 تنها دلم خوش بود به اشعار درونِ چمدان

 و حالا

 مثلِ آوراه‎ها

 در ایستگاه راه‎آهن

 بلیط به دست

 به دنبالِ چمدانِ افکارم

 که نمی‌دانم

 به دستِ چه غیر از تویی امانت دادم!

     می‎ترسم

        می‌ترسم بانو...

           که اشعارم به دستِ نامحرمان بیفتد

.

 کاش هیچوقت دستانت را ول نکرده بودم!

 اینجا بی تو... همه یک جوری شده‌اند!

 مرا به قطارها راه نمی‌دهند!

 بلیط را که به هرکس نشان می‌دهم، میگوید:

 این را دیگر از کجا آورده‌ای؟!

.

   عجیـــب است

       این ریل شکسته‌هایی که هیچ از مصیر نمی‌دانند!

                   آخر این چه ایستگاهی‌ست

                                که هیـــــچ کدام از ریل‌هایش

                                                       به تـو... نمی‌رسد؟!

دیدگاه  (۲)

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
زیبا بود

ولی یه سوال این مصیر یعنی بازگشت؟
انوقت اینجا معنی میده؟
شاید من بد خوندم! که معنی نمیده؟!

پاسخ:
سلام. ممنون.

بله... درست گفتید، معنای بازگشت میده.
منظورمم توی متن همین بازگشت بود
سلام
خوبید؟
زیبا بود...

پاسخ:
سلام :) ممنون

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی