ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

ای مادرم امّ ابیها

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ب.ظ

 من

 از اولش هم

 سنگِ عزای تورا به سینه می‎زدم

 اما نمی‎دانم چرا

 برای خیلی‎ها

 این زخمِ کهنه، تازگی دارد...

 یافاطمه امّ ابیها

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۶
دکـ لـ مـ هـ

دیدگاه  (۱۲)

یا فاطمه الزهراء ... متوسلیم به خودت بانو...


عاقبتتون بخیر ان شاءالله

پاسخ:
ان شاءالله...
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۱ چشم چشم دو ابرو
عاشقان بقیع همه اینطوری هستن ...
پاسخ:
بعله

نَ می گوییم تا
به جنبش در آوریم
بله های اطرافمان را!

کلی بله دور و بر ما ریخته که منتظرن یه ن بشنون تا دمشون رو بذارن رو کولشونُ برن...

کلی بله هم هست که باید پاش جون بدی تا نه بشه...

هر دو سنخ این بله ها رو میشه کم رنگ یا بی رنگ کرد وقتی صداها صدا بشن...

خوب نگاه کنید بله هایی که لازم است نَ بشنون به قدر یک لوگو ،یک قدم ، حتی در ذهن یک نفر کم رنگ شود یک رنگ میشویم...

یک رنگ می شویم تا آمدن صدا...

 

ممنون از همه اتون به خاطر نَ گفتن به نوروزی که noروز بزرگی رو تو دل خودش داشت ... 

حضرت زهرا سلام الله علیها دعا گوی قلم ها و قلب هایتان باد به حق حقانیت علی علیه السلام..

پاسخ:
ان شاالله...
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۳۳ وبلاگستان 8دی
عرض سلام و ادب خدمت شما وبلاگ نویس گیلانی.
متشکریم از بروزرسانی شما.

* شعار ندهید؛ عمل کنید!
http://8deyblog.ir/41503/
* سالروز شهادت بانوی دو عالم و الگوسازی رادیو ورزش از زن همجنسگرا
http://8deyblog.ir/41510/
* نامه های خوانده نشده
http://8deyblog.ir/41506/
* پوستر/ شهید حسین املاکی 
http://8deyblog.ir/41476/
* چرا اقتصاد و فرهنگ؟ چرا عزم ملی و مدیریت جهادی؟
http://8deyblog.ir/41490/

موفق و سربلند باشید.
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...
عاشقان بقیع....
پاسخ:
...
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...
عاشقان بقیع....
پاسخ:
...
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۵۵ سیدمهدی نقیبی راد

سلام خدا قوت 

چندتا اتوبوس رو اینطوری کردید

پاسخ:
سلام
تا اونجایی که من بودم، یکی:)  کارمون روی تاکسیا بود بیشتر
سلام
واقعا هم برای بعضیها چه بی تفاوت ..ولی ای کاش لحظه ایی تفکر کنیم چرا ..واقعا چرا قبرش نیست ...این جوری دیگه عادی نمیشه و و قدیمی هم نوشته ..
پاسخ:
سلام
واقعا این، از اون مسائلیه که حکمتهاش یکی یکی به مرور زمان حجاب ازش برداشته میشه
سلام
بالاخره قالب "عمارگراف" رو عوض کردم...خیلی روش کار کردم
خوشحال میشم نظرتون رو با ملایمت بگید که تو ذوقم نخوره :-)
یا علی
پاسخ:
سلام
خداروشکر بلخره عوض شد
خیالت راحت، من عادت دارم حضوری نقد مخربانه کنم، پس منتظر باش :))
سلام 
بسیار عالی
"""فاطمیون"""
منتظرته-ب روزیم 
eheyat.blog.ir
پاسخ:
سلام
برای چندمین بار خوندمش؛ کوتاه، با معنا و روان. انصافا در به کار بردن تعابیر نو فوق العاده ای...
فک میکنم منظورتو فهمیدم اما حس میکنم تازگی داشتن زخم کهنه چیز خوبیه، واسه ما تازگی داره. این زخم هم مثل <إن لقتل الحسین حراره فی قلوب المومنین لاتبرد ابدا> ست دیگه... اما انگار بعضیها اصلا زخمی احساس نمی کنن:/ دردی ندارن:/ هرچند کم هستن اما خب هستن111 خلاصه اینکه در انتخاب کلمات بسی تامل باید... :)
پاسخ:
اصلا از تفاوت های مهم عوام و خواص در همینه...
ای کاش که...
ممنونم بخاطر دقتت در مطلب...

بسیار زیبا بود

اجرکم عندالله

پاسخ:
ممنون، انشاالله

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی