ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

پی نوشت

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۵۱ ب.ظ

...

پ.ن:

 +گاهی باید گذشته را مرور کرد. خیلی چیزها آنجا پیدا می‎شود که به کارِ آدم می‎آید.

 + وقتی پست‎های ماه‎های قبل تر وبم را می‎خوانم، حالم حسابی دگرگون می‎شود.

 +وبلاگِ قبلیم بیشتر.

 + نظرات دوستان هم برایم جذاب‎تر از آن موقع است.

 +این عکس‎های دیجیتال کجا و آن آلبوم خانوادگی قدیمی با آن عکس‎های کاغذیِ کجا.

 + به جانِ خودم، ما محکومیم به تکنولوژی (+)

 +گاهی بازنشرِ یک پستِ قدیمی بیشتر به کار می‎آید. نو بودن که دلیلی بر بهتر بودن نیست.

 +خاطرات خیلی عجیبند.

 +گاهی دلم برای یک دفتر خاطرات تنگ می‎شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
دکـ لـ مـ هـ

دیدگاه  (۶)

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۳ کلینیک روانشناسی و مشاوره پرنیان
سلام ، خوبی؟ چه خبرا از دانشگاه؟
وبلاگت همیشه خوب بوده ،هست و خواهد بود علی جون.
آخه چون خودت آقایی...

پاسخ:
سلام. شکر
حالا فردارو میرم دانشگاه ببینم چه خبره! دیگه خیلی وقته نرفتیم!
ممنون. آقایی از خودتونه
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۴۶ سیدمهدی نقیبی راد
ای کاش می شد گذشته ها را جبران کرد
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۳ چشم چشم دو ابرو
واقعنا !!!

این گذشته گذشته که میگن همینه اصلا !!!
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۴ ای نام تو بهترین سر آغاز
تکنولوژی چیزه خوبیه از همه خوبتر ولی، درست استفاده کردنشه


۲۹ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۰ باران نم نم...

سلام

میگن گذشته پل آیندست...

گاهی یک نوشته در گذشته،هرگز در آینده تکرار نمی شود!!!


پاسخ:
سلام

جالبه!

بااینکه خاطرات تلخ درگذشته ادما وجود داره...شایدخیلیا نخوان گذشتشونو به یادبیارن!

اما من شدیدا به گذشتم وابستم!باتموم شیرینی ها و تلخیاش!

گذشته مث یه زنجیر محکم پیوند خورده به روحم!

دست خودم هم نیست!دوستش دارم!

تکنولوژی صمیمیت...آرامش و زیبائیها رو از ادم میگیره.این نظرمنه.

پاسخ:
من هم گذشته رو خیلی دوست دارم... خیلی جاهاش برام تلخ بود... رنج بود... اما گذشته‎ی من بود...
گذشته هم چون فقط واسه خودمونه دوسش داریم... همیشه در کنارمون بوده...
+ خدایا به ما زیبایی روح و صمیمیتِ عشق عطا کن...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی