ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

دلنوشته

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

 یا رضا، من برای این زیارت نقشه‎ها کشیده بودم،

 کلی خواسته داشتم و می‎خواستم با دستِ پر برگردم

 درست است که خوب نیستم و با خودم درگیرم

 اما

 شماهم امامِ رئوفی و من این را دراین مدت خوب درک کرده‎ام...

 راستی آقاجان، این چه حکمتی‎ست تا ضریح و گنبدِ شمارا می‎بینم یادم می‎رود چه می‎خواستم؟

 فکر کنم این خواسته‎های من از دور خوش‎ست

 دستم را بگیر که به تو دلخوشم...

ساعاتِ پایانی سفر - 19/6/92         

   امضا- دکلمه          

دیدگاه  (۵)

۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۰ جستجوگر معرفت
زیارت قبول...
کاش حداقل دعا از آقا میخواستید باهاتون قهر نکنه،مثل من که بعد از 6-7سالی که پشت هم میرفتم 3 ساله نمی طلبه...
پاسخ:
ممنون
واقعا خیلی سخته. وقتی یکم فکر میکنم اگه یه سال بگذره و پیششون نرم ... دیوونه میشم...
همیشه موقع وداع این امیدمه که سالِ دیگه بازم بیام زیارتش.
انشالله به زودی نصیبتون بشه که بازم برین زیارتش...

زیارتتون قبول....

یا امام  غریب..

 

بروزمممم

پاسخ:
ممنون
یارضا
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۴ *** رک و راست ***
زیارت قبول ...
سفر به خیر...
امیدوارم بر معرفتتون نسبت به امام رضا علیه السلام افزوده شده باشه.
عاشق رفتید، امیدوارم عاشق تر برگشته باشید.
یاعلی

پاسخ:
ممنون، همچنین
خداکنه بر معرفتِ منِ بی‎معرفت افزوده شده باشه...
یاعلی
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۶ ای نام تو بهترین سر آغاز
زیارتتون قبول باشه

انشالله زیارت کربلا برید
پاسخ:
ممنون،
دوبرابر انشاالله خداکنه
همچنین نصیب شما  و همه عاشقاش شه

سلام

زیارتتان قبول

واقعا وقتی وارد حرم می شویم تمام دلتنگی ها و خواسته ها محو می شود

گفته بـــودم چو بیایی غــم دل بـــا تو بگویم

چه بـگویم کــه غـم از دل برود چون تو بیایی

پاسخ:
سلام،
واقعا جالبه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی