ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

زیارت با اعمالِ شاقه

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

بسم رب الرضا(ع)

زیارت

 این که می‎گویند آدم با هربار زیارتت مجنون‎تر می‎شود راست‎ست

 ممنونم که باز هم

 این مجنونِ دلباخته را

 این نادانِ خود باخته را

 این اسیر و آواره را

 جا و پناه می‎دهی...

 راستی،

 مطمئن باش که منِ عقده‎ای جورِ دیگری می‎آیم

 و چیزهایِ زیادی می‎خواهم

 به خواهرت و غربیت قسم، بازهم آقایی کن

 امسال روی کَرمت حسابِ ویژه‎ای باز کرده‎ام...

 ...

ای که همه شب تاسحر، بامن مدارا می‎کنی                    این قلبِ بی‎دینِ مرا، امشب مداوا می‎کنی؟

اصلا که من خیلی بدم، باشد ولی رسمش نکن              این آهوی دست‎بسته را اینگونه دعوا می‎کنی؟

این دل شده لامذهبی، خونین شده چشمِ تَرَم                  این چشمِ گریانِ مرا داری تماشا می‎کنی؟

آواره و خسته شدم، از همه جا رانده شدم                         پیکرِ خسته‎ی ‎ِ مرا کنجِ حرم جا می‎کنی؟

میانِ عاشقانِ تو زائر وحاضر نیستم                                     میانِ این مردم مرا چگونه پیدا می‎کنی؟

آن گنبدِ زردِ طلا، دل را هوایی می‎کند                            حالا که دل بردی چرا، امروز وفردا می‎کنی؟

پروانه‎ی شمعِ شما، ...                                             آقا، گره‎ی قافیه‎ها را شما وا می‎کنی؟

پیراهنی آورده‎ام، ای یوسفم دستی بکش                          یعقوبِ چشمانِ مرا، تنها تو بینا می‎کنی

الراضی وبالقدر و قضا، سلطان علی موسی‎الرضا                    آخر تمامِ عاشقنت را زلیخا می‎کنی...

دکـ لـ مـ هـ          

......

پ.ن: به زیارتش می‎روم. انشاالله نائب‎الزیاره‎ی همه‎ی عاشقانش...

دیدگاه  (۶)

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۰ جستجوگر معرفت
التماس دعا....
پاسخ:
کردیم، البته اگر دعای ما تا جایی برود!
یارضا
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۷ ای نام تو بهترین سر آغاز

منم دلم زیارت امام رضا میخواد

التماس دعا
پاسخ:
همه‎ رو دعا کردیم...
انشالله نصیبتون شه به زودی
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۵ *** رک و راست ***
التماس دعا

راستی، به نظرتون اینی که نوشتید "جاه و پناه می‎دهی"  درسته؟
به نظرتون "جا و پناه" نیست؟   این دومی بیشتر می خوره ها ...
یاعلی
پاسخ:
بله، اشتباه تایپی بود. ممنون.
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۴۸ *** رک و راست ***
سلام
ممنون از حضورتون.
پاسخ نظرتون داده شد.
یاعلی
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۷ *** رک و راست ***
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوباره سلام
در نظرتون نوشته بودید:  ***** ******* ****** ***** ***********
1- *********    ****** *** *** **** ***** ****               ******
2- ********   ** ***** ***** ******** ***** *** * *****              ******
3- "شهادت" را بدون الف و لام نوشتید که ترجمه ای سلیس و روان ندارد. نکره خواهد شد.          الشهادة
4- کلمه ی "شهادت" را در یک متن عربی بکار بردید، *** **** *** ***** ***** ****  ******** *** *** **** **** ** ******                  *****
5- فرمودید تای تأنیسش را درست نوشتید. عرض کنم که "تأنیس" اشتباه است بلکه "تأنیث" درست است.
6- ** ****** *** ***** ** **** * ***** ** **** ** ******* *** ** *** **** *** ***** **** *** ****
بازم بگم ...؟؟؟؟؟؟؟
فعلا خسته شدم ....
یاعلی

پاسخ:
زین پس بهتر است مراقبِ اشتباهاتِ تایپی و غلط املایی‎هایم باشم...  تا شیپور دستتون نیفته و جای اینکه پاسخگو باشید، به حواشی بپردازید! من منتظرم تا جواب سوال داده بشه! بهتر بود جای دنبال گرفتنِ سوتی و اشتباهات تایپی، یه پاسخی مناسب پیدا میکردید پسرم!
بسیار عالی

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی