ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

زندگیِ عاشقانه 16 قدس پیاده نظام...

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ

چه صفایی داشت

پا در کفش شهدا کردن

قدم به قدم شهید حس کردن

چیزِ دیگری بود این اندک زندگی

که فقط

لحظه‎ای

اندکی

جنگ را درک کردن...

چه حالی داشت

شهید بوسیدن

شهید خوردن

شهید دیدن

شهید گفتن

شهید رفتن

شهید ماندن

شهید خوابیدن...

با کمی پررویی

پا در کفش شهدا کردن

جایتان خالی بود...

دیدگاه  (۶)

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۳ *** رک و راست ***
آدم وقتی می بینه، این آدما خودشون رو به خاطر دینشون ، کشورشون،ناموسشون به خطر انداختن و اونوقت بعضیا می گن: به ما چه مربوط !!   دوست داره زار زار گریه کنه.
شهدا شرمنده ایم
پاسخ:
اونایی که بخاطر ناموسشون رفتن
خداروشکر نموندن و این بی‎ناموسی‎هارو ندیدن...
اجرکم عند السربازی!
پاسخ:
ماییم و نوای بی‎نوایی...
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۳ هویت دختران

میخوام 1 هیئت راه بندازم ...آره
پایه هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 پس یا علی
چجوریشو نمیدونم ...بیا پستمو بخون وپیشنهاد بده!به دوستاتم خبر بده

پاسخ:
نمیدونم والا
ولی
انشالله جواب بده...
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۰ سید جواد میرحسینی
سلام علی داغی. جواب کامنت رک و راست رو میگم
پاسخ:
سلام،
مگه چیزی غیراز اینه؟ هرکسی هم باشه جوش میاره تواین شهر...
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۸ سید جواد میرحسینی
نگاه علی جان شما شهرهای دیگه رو دیدی؟
بعد شما اینطور موضع می گیری جای سواستفاده بعضی افراد رو باز می کنی.
خب به نظرت ما باید بیام داد بزنیم بگیم شهر ما اله بله؟باید کمتر غر زد و به فکر چاره باشیم.
اهل گیلانم
رشت
با مردمانی که
همچون آب زلالند
زندگی می کنم
و دوستشان دارم


پاسخ:
مگه من گفتم اهلِ اصفهانم؟
کاشان
با گرگانی که
همچون فاضلاب معطر
مردگی می‎کنم
و ازشان متنفرم؟
یعنی تو فک می‎کنی شهرای دیگه‎رو ندیدم؟
الحمدلله اصلیتم لاهیجان
فرعیتم انزلی
تا دلتم بخواد مسافرت رفتم...
من غر نزدم؛ جوش آوردم... فکرِ چاره بودن رو که خودت درجریانی...
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۰ ای نام تو بهترین سر آغاز
خوشا آنان که با عزت ز گیتی
بساط خویش بر چیدند و رفتند
ز کالا های این آشفته بازار
شهادت را پسندیدن و رفتن

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی