ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

منِ تلخ...

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ

تاریکی

این دست هم باختم...

تا من باشم که نخواهم روی دستت بلند شوم...

اصلا،

تا می‎خواهی گل بزن،

ولی از زمین اخراجم نکن،

لااقل اینگونه می‎دانم که حواست جمعِ من‎ست...

نگذار چنین شتابان از خود بگذرم،

بروم به آن تاریکی‎هایی که می‎دانم

از آن‎ها خواهم ترسید.

راستی خدایا،

تو خدایی و می‎توانی

ولی من

این منِ خودباخته را

این منِ هیچ در هیچ را

این منِ تلخ را

تا کی تحمل کنم؟

می‎دانم که به من نمی‎آید

ولی،

به خداییت قسم

انسانم آرزوست...

.....

پ.ن:یدالله فوق ایدیهم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰

دیدگاه  (۷)

خدا قوت
بسیار زیبا و جاندار بود...

خدایا به تو فرار میکنم از تو ...

یا حبیب من لا حبیب له ...


:)
پاسخ:
ممنون
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۵ ای نام تو بهترین سر آغاز
بزرگترین تمنای ما از خدا می تواند کوچک ترین معجزه اش باشد.خدا را به بزرگی اش قسم دادم زندگیت را معجزه باران کند.
پست زیبایی بود مثل همیشه
پاسخ:
خیلی ممنون،
شماهم زیبا خوندید...
برخیز که راه رفته را برگردیم
با عشق به آغوش خدا برگردیم
در عرش صدای (ارجعی ...) پیچیدست
یا ایتها النفس
! بیا برگردیم ...
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۰ حمید اسماعیل زاده
کی باشد و کی باشد و کی باشد و کی
می باشد و می باشد و می باشد و می
من باشم و من باشم و من باشم و من
وی باشد و وی باشد و وی باشد و وی
پاسخ:
مستفعلُ مستفعلُ مستفعلُ فع
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۹ حمید اسماعیل زاده
استاد، ما خاک پاتیم، بیشتر لهمون نکن
پاسخ:
       هان؟ شما جاتون روی سرِ ماست...
شعرت حرف دل بئد
پاسخ:
علی مدد

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی