ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

کلاش

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ب.ظ


کلاش را خیلی دوست دارم...

مخصوصا آن موقع که دارم فشنگ‎هارا دانه به دانه جاساز می‎کنم

یا زمانی که مسلحش می‎کنم،

اصلا حسی به من دست می‎دهد که چطور نوشتنش را نمی‎دانم...


چند وقت پیش که داشتم با ماسکِ M80 تیراندازی می‎کردم

این فیلترش نمی‎گذاشت مگسک را ببینم(آنهایی که با کلاش دوست هستند،شاهدند)

حامد که شروع به تیراندازی کرد،گوش‎هایم حسابی سوت کشید،

دوباره آن حسِ موجی شدن به من دست داد!

همان حسی که می‎برد به ناکجا

باز مرا به حرم حضرتِ زینب(س)  برد...

برای همین می‎گویم کلاش را خیلی دوست دارم.همش مرا به سوریه می‎برد...

جای سیبل، پیشانیِ عبدالله الترکی* را مجسم کردم

نمی‎دیدم کجا تیراندازی می‎کنم،ولی از اعماقِ وجودم تیر می‎زدم

خیلی حال می‎داد.

تیراندازی‎ام که تمام شد،

مربی گفت؛

خیلی وقت بود کسی 200 نزده بود...


.................................

پ.ن: بی‎تعارف اینجا کلیک کن

*: سردسته‎ی وهابیان(لعن)

دیدگاه  (۱۱)

 

آخرش نفهمیدم شما فرهنگی هستید؟ نظامی هستید؟ یا...!

پاسخ:
بسیجی هستیم...


(نه ازین بسیجی کارتیا!)
۲۹ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۳ طهــــورا
اولش ترسیدم

بچه که بودم نزدیک بود با همین اسلحه کشته شم

ولی خدا رحم کرد و فقط گوشم سوخت

تجسم سیبل خیلی عاااااااااالی بود خیلی

ان شاالله هرچه زودتر تحقق پیدا کنه
پاسخ:
چرا؟ داشتین باهاش بازی می‎کردی؟؟؟؟
ممنون، انشاالله
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ رند پارسی
کمی دل بریدن میخواهد ..
کمی اشک ..
کمی بهت ..
کمی آغوشِ آسمانی ..
کمی دور شدن از این آدم ها ..
کمی رسیدن به خدا ...!

التماسِِ دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا...
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۱ محمدجواد کرامتی
عجب بابا دویست!
پاسخ:
حامد شاهده!
تازه فقط یکیش مستقیم خورد وسط دویست، وگرنه پنجاه شصت هم زدم!
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۸ طهــــــورا
تمرین تیر اندازی بود منم همراه پدرم رفته بودم

5 سالم بود هرکی شلیک میکرد من بدو بدو میرفتم ببینم تیرکجاخورده

....

کاملا اشتباهی به طرفم شلیک میشه و ...
پاسخ:
اوف!!!!! بازی‎گوش هم که بودید

الان درک کردم! خدارو شاکر باشید،
البته فک کنم می‎خورد،شهید محسوب می‎شدید
بعدش کسی پیدا نمی‎شد بیاد وبلاگِ ما کامنت بذاره!!!خداروشکر
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۵ ای نام تو بهترین سر آغاز
هر خرابی رو میشه درست کرد
جز
ذات خراب
پاسخ:
خدایا، ذاتمون چه جوریه؟؟؟
نمیدونم جاش اینجاست یا نه! اما حالا که صحبت از حرم بانو شد مینویسم:
حسین جان...


خمپاره،مقصدش حرم دختر تو بود



من باز هم برای یتیمت سپر شدم..........



التماس دعا داداش،این شبهای خواستنی، مارو هم گوشه ذهنت جا بده و دعا بفرما.. مشتاق دیدار
پاسخ:

کُلُنا عَبّاسکِ یا زینَب . . .



محتاجیم به دعا. آری، این روزها مشتاقِ دیدارِ دوستان هستیم...

یاعلی

در نظام
تفنگ=ناموس آدم
سلام
توانایی های شما در زمینه های مختلف به ما ثابت شده! تعجب نمی کنم اگه فردا پست بذاری:
"خدارو شکر، پرتاب ماهواره با موفقیت انجام شد فقط خیلی وقته دارم روی موشک قاره پیما کار میکنم که تا چند روز دیگه جواب میده فعلا توی این چند روز نمیتونم روی قطعه ای از موسیقی که خودم دارم تنظیمش می کنم کار کنم، دعا کنید بتونم کتابم رو به زودی به چاپ برسونم و..."
:)
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخ!
سلام، اتفاقا دیروز که داشتم از پیشِ حضرتِ آقا می‎اومدم تو همین فکرا بودم!
حالا بازم خخخخخخخخخ،جالب بود

سلام آقا یا خانم  ع م ... شاید عمار مرادی .. شاید عاطفه محسنی .. شاید عبدالله محبوبی ... شایدم عابده متوسلیان .... حالا شما هرکسی هستی باش ... ولی جملات زیبایی می نویسی .. منو به یاد وب دیگه ای می اندازدید که از شما هنوز قشنگتر می نوشت .. اگه خواستید بهتون معرفی کنمش ؟؟؟؟؟؟؟

راستی این موارد رو انی می نویسید یا فکر می کنید .... از ادمهای دقیق نگر خیلی خوشم میاد .. سعی کردم خودم هم همین طور باشم ....

موفق باشید .. انشالله حداقل یکی از این جملات در قیامت دست شما رو بگیره و بذاره تو دست امام عسکری ع

 یا زهرا س

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون، شما لطف دارید، خوشحال میشم اون وب رو معرفی کنی که استفاده کنم.
بعضیارو آنی مینویسم،بعضیارو فکر می‎کنم،بعضیارو هم خودشون خودشون‎رو می‎نویسن...
سلامت باشید. انشالله،اما من کجا و این جملات کجا و امامم کجا...
یاعلی

سوالی هم داشتم " کد محبوبترین مطالب یا مطالب پربحث تر "  رو از کجا پیدا کردید برای قالب وبلاگتون ؟

ممنون

پاسخ:
من پیدا نکردم.قالبهای بلاگ بیان،خودشون اینارو داشت. نمیدونم بلاگفاهم داره یا نه.انشالله داشته باشه
یاعلی

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی