ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

شاید نزدیک‎تر...

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

امام رضا

دوست دارم مست شدن را

خیس شدن را

سرد شدن را

مریض شدن را

تنها به این بهانه که در آرزوی تو باشم

من را هوای بارانِ تو به سر زده است

که به این آرزو به سر می‎برم

که روزی

لایقِ وصلِ تو باشم...

هرچند که من لایقِ وصلت نیستم

اما

آرزو بر جوانان عیب نیست،

این خوش آرزو را شوقِ یک لحظه نگاهی چاره است

راستی

ثانیه شماری را خوب می‎دانم

هزارو یک - هزارو دو - هزارو سه...

این روزها که می‎گذرد
ثانیه شماری می‎کنم
تا برسم به پابوست

اگر تو بخواهی
شاید امسال کمی نزدیک‎تر
شاید...

دیدگاه  (۱۲)

خیلی زیبا بود
خیلی
شاید...شاید
برسد موعد دیدار
انشالله
پاسخ:
خیلی ممنون.
انشاالله...

دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن درآید
پاسخ:
دلبسته به سکه‎های قلک بودیم
دنبالِ بهانه‎های کوچک بودیم
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۷ سیمای شفق
با مهار انحراف 5و6 منتظر حضور شما هستیم .
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۵ طهــــورا
ان شاالله که توشه تان  پربار

و سهم سوغات ما

دعاهایتان


پاسخ:
انشاالله هرچه زودتر نصیبمون شه زیارتش
و نصیبِ همه‎ی عاشقانش...
انشاالله
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی
ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم

پاسخ:
مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادهِ سه‌شنبه شبِ قم شروع شد
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۲ کبوتر حرم
سلام.ممنون از حضور و توجه تون.ان شاالله با شروع تابستان و اوقات فراغت مرتب بروز میشیم.
از پست آخر ما هم هنوز یک هفته ای نگذشته...
ولی چشم ان شاالله...
پاسخ:
سلام،
خواهش میکنم.
انشاالله. پس منتظرِ مطالبِ جدید و بامحتواتون هستم.
یاعلی
دلم گرفتست وزین جماعت کسی زحالم خبر ندارد
بجز که سوزد بجز که سازد به خویش راهی دگر ندارد
...................
خیلی قشنگ بود خیلی
پاسخ:
دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند
گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند

...................
خیلی ممنونم،ممنون
در دعای روز اول ماه رمضان می خوانیم: "اللهمَّ اجعل صِیامی فیهِ صِیامَ الصائِمین، وَ قِیامی فیهِ قِیامَ القائِمین، وَ نَبِّهنی فیهِ عَن نَومَةِ الغافِلین، وَ هَب لی جُرمی فیهِ یا اِلهَ العالَمین، وَاعفُ عَنّی یا عافِیاً عَنِ المُجرِمی".

"خداوندا ! روزه‌ام را در این ماه روزه روزه داران قرار ده و شب زنده داری‌ام را شب زنده داری شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بی خبران و ببخش گناهم را در آن ای معبود جهانیان و از من درگذر، ای در گذرنده از گنهکاران".

پاسخ:
آمین...
یا علی ابن موسی الرضا:
فقیر گوشه نشین محبتت هستم..
بساز با دلی که فقط تو را دارد......
احسنت برادرم..
پاسخ:
السلام یا رخصتِ آفتابِ عشق...
این هم بعنوان هدیه جبران اشک چشمم:
آنان که خاک را بنظر کیمیا کنند
باید که خاک صحن تو را توتیا کنند..
اقای مهربانی ها ، بطلب...
پاسخ:
اشکِ چشم...
خوش به سعادتت...

ای من فدای پنجره فولاد چشمهات

از بغض من چرا گرهی وا نمیشود؟

در مکتب ما نیست که دل برکنم از دوست
پروانه وش آموخته ام رسم وفا را
پاسخ:

این شورِ شیدایی تویی،شیرینِ رویایی تویی

          شعله‎ی عشقِ معشوق،شیرین داغان می‎کند

احسنت . طیب الله


ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی