ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

مکالمه‎ی چندلایه!

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

                    


بخشی ازمکالمه‎ی من باکارمند بانک موقع افتتاح حساب:
- کارمند: شغلت چیه؟
- من : فرهنگی هستم،
 کارمند یه نیگا به همکارِ خانومش انداخت وبا نیشخند گفت:
- من‎ که نگفتم بی‎فرهنگی!(حالا همکارش نیشش تا بنا گوش باز می‎شه!)فرهنگی که شغل نمی‎شه!
- من: شما خودت شغلت چیه؟
- کارمند: خب معلومه، من کارمندم دیگه!
- من: خب اگه شما کارمندی،پس منم فرهنگیم...!



پ.ن:اونجا کلی الکی حرف بهم می‎زد که به اصطلاح خودشو جلو همکارش شیرین کنه!منم که متخصص تو تیکه انداختن! بیچاره چندبار بدجور ضایع شد!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۸
دکـ لـ مـ هـ

معلم

طنز

داستانک

دیدگاه  (۶)

۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۰۳ ای نام تو بهترین سر آغاز

الان متوجه شدم اره آدرس وبتونو اشتب وارد کرده بودم

راستی پستای وبتون نوشته خودتون هستن؟

بالاخره که من نه نشد که برم 4شنبه

من شنیدم که شما فصل بهاری آقا

به دل خسته ی ما صبر و قراری آقا

هوس آمــــدن این جمعــه نداری آقا؟
پیامبر اکرم صلی اله علیه وآله وسلم فرمودند:
همانا در طول زندگی شما نسیم هایی از سوی پروردگارتان می وزد،خود
را در معرض آنها قرار دهید،باشد که چنین نسیمـی سبب شود که بـرای همیشه بدبختی از شما دور بماند.
پاسخ:
یا علی...
سلام
کی گفته هر کی میره تو دایره ی آموزش و پرورش، فرهنگیه!؟
البته منظورم شخص شما نیستا! کلی دارم میگم.
و صد البته حرکت ناجالب اون کارمند بانک رو هم ناجالب می دونم:D
پاسخ:
اینجا خیلی چیزا اسمیه،یکیش همین فرهنگی بودن کارمندای آموزشو پرورش!
مگه پست فدای آزادی رو نخوندی؟واقعا؟نصف عمرت بر فناست! چندتا پست پایین‎تره!
ازون کارمند بانک هم نمی‎شد بیشترازینا انتظار داشت،چون فرهنگی نبود!!!!!!!!!!!!!!!
ینی واقعا اینجوری جواب داد؟؟؟
خجالتم نمیکشه
همین خودشیرینیا ریشه مارو درآورده علی جان
برا خودمم پیش اومده
تو دانشگاه زده از پاسخگویی به بانوان بدحجاب! معذوریم
هیچی دیگه جواب منو که سربالا داد
تا خانمه با اون ریختش اومده چنان کرنش و احترامی من فکر کردم کیه حالا
تانگو یه دانشجوئه
منم با صدای بلند جمله دم در رو خوندم و موقع رفتن گفتم خجالت خوب چیزیه...
پاسخ:
والاه!
حالا این سهل بود،یه بار رفته بودم سپاهِ نسبتا قدسِ گیلان، دیدم اونجا بدتره!
شمام خوب تیکه‎ای بهش انداختین. خوبه اینجور آدمارو بدن خرخرشونو بجواند!!!
خدایا،عاقبتِ مارو بخیر کن...
مــن اگه اونجا می بودم

یه تیکه ای بارش می کردم که  هلهله کنان می رفت توی گاو صــندوق!!
پاسخ:
:))

پس شانس آورد

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی