ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

معلم عشق داد...

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ



معلمم،

ای کتاب ناطق کودکی‎هایم،

ای طراوت بخش لحظه‎های جدایی

یادم هست هروقت می‎دیدی که از راه پرت می‎شوم،

مهربانی‎ات را درون یک خط‎کش چوبی خلاصه می‎کردی

ومن گمان می‎کردم که تنبیه می‎کنی.

تاحالا کسی برایم نگفته بود که با هر زدنت،تیری به‎قلب خود می‎زنی،

عشقی به جانم می‎نشینی ونهالی درقلبم می‎کاری.

به‎راستی که اگر این‎ها نبود من هم نبودم.

وآنگاه که چون باران می‎گریستم،دست نوازش بر سرم می‎کشیدی

مرا فرزندت می‎خواندی، ومن احساس می‎کردم که دست نوازش خداست

بر سرِ بندگانش...

یادت هست؟...اول مهر به ما مهر می‎آموختی...

یادت هست؟...هروقت بیست می‎گرفتم شاد می‎شدی وهروقت نمی‎گرفت غمگین

ومن آخر دلیلش را نفهمیدم...

یادش بخیر...اشک‎هایم را ازگونه پاک می‎کردی...نامم را تلاوت می‎کردی،

برایم شعر می‎خواندی وبا من کودکی می‎کردی...

معلمم، باورکن تورا کم دارم... می‎خواهم کودکی‎هایم را باتو مرور کنم،

حتی با خط‎کش چوبی...

                                           

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۶
دکـ لـ مـ هـ

معلم

شعر نو

دیدگاه  (۸)

سلام،

آقا وبلاگ نو مبارکه! من تازه فهمیدم،به اینترنت دست نداشتم!

واقعا پستای جدیدت محشره.مرحبا. مخصوصا این آخریش آدمو به قول خودت می‎بره.

جاداره هفته "معلمو" بهت تبریم بگم. موفق باشی، یاعلی

پاسخ:
سلام خوشگل!!!!!!!! بابا بی‎معرفت دلمون یه‎ذره شده واست.
خب خیرسرت گوشیتو درست کن چرا می‎گی یا این گوشی یا هیچی! کاش همین‎قدر که تو به گوشیت وفاداری،اونم به‎تو وفادار بود.
ممنونم حمیدجان. راستی من به اینا راضی نمی‎شما باید واسه روز معلم وتولدم دوتا کادو جدا بگیری! گفته باشم!
علی یارت
مگر اینکه خودت خودتو تحویل بگیری دیگه علی اقا!!
استفاده کردیم//
روز معلم هم به تو معلم نمونه آینده تبریک میگم پیشاپیش
انشالله بهترین باشی..
م.ر.س
پاسخ:
هان؟
آخه هم کلاسی از شما بهتر مگه داریم آقا معلم؟
همچنین به شماهم تبریک. انشااالله آینده درخشان وزیبایی داشته باشین.
راستی معلم نمونه منظورت کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۴۹ ای نام تو بهترین سر آغاز
ای معلم نام وهم یادت بخیر
یاد درس آب و بابایت بخیر
ای دبستانی ترین احساس من
بازگرد این مشق ها را خط بزن
پاسخ:
یادت بخیر...
ممنون
حال مارا که جا آوردی!
پاسخ:
سلام،
هرچند خیلی دستگیرم نشد ولی خیلی خیلی ممنونم.
یاعلی...
حرف تازه ای به خاطرم نمی رسد
ورنه با تو حرف می زدم
من هنوز زنده ام
آفتاب پشت ابر 



مانده ام
من در این سکوت
بارها برایتان شعر گفته ام
شعر خوانده ام
من خیال نیستم
هستم و هنوز معتقد به واژه ی زوال نیستم
حرف تازه ای به خاطرم نمی رسد
ورنه - لال نیستم

(محمد علی بهمنی)
******************
پیشاپیش روز معلم رو بهتون تبریک میگم و گویا شما هم مثل من متولد 12 اردیبهشت هستین و این روز خجسته رو نیز بهتون شادباش میگم و آرزومندم سال های سال شاد و سرزنده بمونین!
یاحق
پاسخ:
سلام، واقعا عالی.
ممنون،
من هم روز معلم و تولدتون‎رو بهتون تبریک می‎گم.
انشاالله همیشه شادو سرزنده باشید.
یاعلی
سلام
خوبی؟
یادم نرفته دوازده اردیبهشتی
تولدت نزدیکه
و گمونم تا اون وقتی نتونم بیام
تولدت مبارک
روز زن هم مبارک
آخ ببخشید
روز مادر هم مبارک
خخخخخخخخخخخ
ارادتمندیم آقا
یا علی
پاسخ:
سلام،
خوبم،خوبید؟
خیلی ممنونم. خوشحالمون کردید.
همچنین، وروز معلم‎هم برشما مبارک.
یاعلی
:)
پاسخ:
:)
۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۱ ای نام تو بهترین سر آغاز

من بدهکار توام ای مادر

 

همه جانی که به من بخشیدی

 

 

لحظاتی که برای من جنگیدی

 

 

و بدهکار توام عمرت را

 

 

روزهایی که ز من رنجیدی

 

 

اشک ها دزدیدی و به من خندیدی

 

 

من بدهکار توام ای مادر....

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی