ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

کمربندهارو ببندید!

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ


چند روز پیش اومدم توی پیوندهای وبلاگم،اسم نویسنده‎ی هرکدوم از وبلاگارو نوشتم،
با خودم گفتم که اینطوری جالب تره.
بعد یه عزیزی لطف کردند گفتن توکه این کارو کردی وقتی یه پسر ببینه نویسنده‎ی یه وبلاگی
دختره، ناخودآگاه روش کلیک می‎کنه!!!!!
ینی من کف کردم با این حرفش!!!!
اولش گفتم اصلا اینطوری نیست،ربطی نداره که،اما بعدش یکم فکر کردم دیدم راست می‎گه!*
مغز پسر از پیچیدگیه خاصی برخورداره!
اومدم اسمارو برداشتم، بعد اومده می‎گه تو وبلاگت بنویس من اینو بهت گفتم!
ینی، من... دوستم... وبلاگ... فی سبیل الله!
کلا یه همچین موجوداتی هستند پسرا!!!!!!!!!!!!

*پ.ن:خوبان از این قضیه مستثنی هستند.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
دکـ لـ مـ هـ

پیرامونِ حجاب

طنز

دیدگاه  (۵)

۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۵۱ منتظرالمهدی(عج)
سلام
با تشکر از پاسخ شما، خدا خیرتان دهد
پاسخ:
سلام
یاعلی
۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۵۳ منتظرالمهدی(عج)
سلام
اجازه هست آدرس این پست از وبلاگتون رو در موج وبلاگی "حیا در فضای مجازی" قرار بدم؟
پاسخ:
سلام
باعث افتخارمه
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۳ حرفهای بی پرده
خوشحال میشم خودتون و دوستانتون نظرتون رو عمومی بذارید تا همه بخونن
پاسخ:
واین یعنی تأیید روند وبلاگتون ومن چنین قصدی ندارم
بعله!!!
پاسخ:
خعلی دیگه نظر!

مخالفم   !!!

اهم  . سلام

کی گفته مغز پسرا از پیچیدگی برخورداره؟؟!!!!!!

طفلی پسرااااااااا !!!

 

پاسخ:
سلام،
چرا از پیچیدگی برخوردار نیست؟!
البته دخترو پسر نداره‎ها ولی مغز پسر...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی