ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

فدای آزادی

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۴۴ ب.ظ

 

این روزا تا چشم کار می‎کنه غریبیِ امام زمان(ع) به چشم می‎خوره.

البته فقط این نیست. این روزا خیلی چیزا فدای آزادی شده.جابجاییِ

نسل‎هاهم نمک‎پاشن...

یادمه اون روزا که دانش‎آموز راهنمایی بودیم،معلمامون می‎گفتند:

وای به حالِ اون مملکتی که شما آینده سازانشین!

حالا هم که داتشجو شدم وبچه‎های دانشگاهو می‎بینم،باخودم

می‎گم؛وای به حال اون مملکتی که اینا می‎خوان معلماش بشن!

توی این دانشجوها خیلی چیزا نمی‎بینم. غربتِ امام زمان ازهمه بیشتر آدمو داغون می‎کنه...

اون چیزی هم که زیاد می‎بینم، ادعای فرهنگی بودنه!


پ.ن: منظور همه نیست. خوبان در اقلیت‎اند...

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۰۱/۲۳
دکـ لـ مـ هـ

معلم

دانشجو

شهادت

دیدگاه  (۴)

۲۴ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۱۷ منتظرالمهدی(عج)
سلام
شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) تسلیت
پاسخ:
سلام
یا زهرا...
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۲ ای نام تو بهترین سر آغاز
توی این دانشگاه خیلی چیزا نمی بینم
پاسخ:
خداروشکر یکی حرفمونو تأیید کرد! به میل خودشون باشیم میگن این‎داتشگاه همون مدینه فاضله‎ایه که افلاطون می‎گفت!
سلام. بابا شما فرهنگی. آقا شما این حرفا رو ول کن. خیلی ها هستن که از قصد بی فرهنگ بازی در میارن تا آدم های فرهنگی مثل شما رو پیدا کنن.
پاسخ:
سلام،
من‎که اصلا نگفتم فرهنگی هستم، ادعاهم ندارم.
سلام بابا شما فرهنگی. مارو دریاب.
پاسخ:
کوش؟کجاست؟ شمای فرهنگی کجاست؟

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی