ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

چکش کاری

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

چند وقتی‎ست حس میکنم که بی‌حس شده‌ای

ایرادی ندارد!

.

دیگر به خیلی از چیزها عادت کرده‌ام! تو  هم روش! تو و آدم‌هایت /جز بعضی‌شان/ دیگر برایم تعریف دیگری جز خودتان نخواهید داشت!

راستی دنیا... یک لحظه گمان نکنی که برایم با بقیه فرق داشتی و از اینجور حرف‌ها...! نه! شایدم آری! ... اصلا ولش

از همان اولش هم من مقصر بودم!

باید زودتر می‌آموختم که در تو... جای منتظر بودن است... نه منتظر گذاشتن! جای انتظار کشیدن است نه انتظار داشتن.

.

.............................اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

 راستش را بخواهی دنیا... یک فایده‌هایی هم داشت! همین بی‌حس شدن‌هایت را می‌گویم! لااقل سبب شد واژه‌هایم را چکش کاری کنم!

::::::::::::::::::::::

پ.ن:

عادت دارم غالبا پستام یه تصویر مصویری داشته باشه! حسش نبود بگردم دنبال عکس! خواستم برم تو آرشیو عکسام... که رفته و نرفته دلم خواست این عکسو بذارم

خیلی دلم براش تنگ شده... سلامت باشی دختر

دیدگاه  (۲)

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:(
متن که طبق معمول دلنشین ولی
عکس رو که دیدم باربط بی ربط نمیدونم ولی باز یاد دخترعموم افتادم 
:((


پاسخ:
خدا دخترعموتونو برا شما و خانوادش حفظ کنه... اگرم ای پست شمارو ناراحت کرد... معذرت میخوام.

والا منم با دیدن این گلشن خانم یاد دخترعموکوچولوی خدابیارمرزم میفتم :(  خدا همه بچه‌هارو برا خانوادشون نگه داره ان شاءالله
باید زودتر می‌آموختم که در تو
جای منتظر بودن است
نه منتظر گذاشتن!
جای انتظار کشیدن است
نه انتظار داشتن.
خیلی قشنگی بود
شبیه پارادوکس
پاسخ:
پارادوکس!

همیشه ازین کامنتا بذار :))

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی