ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

اَبَر جمله

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ب.ظ

فدای صحبت کردنشان. همیشه لابه لای صحبت‌های انقلابی‌شان، چند اَبَرجمله می‌گویند که آدم حسابی حض می‌برد.

مخصوصا این سه اَبَر جمله که دیروز حسابی فضا را جان بخشید  واکنش حضار پس از آن جادارد که ثبت شود!

.

اولی تکبیرهایی بود که پس از شنیدن این سخن از عمق جان بیرون می‌آمد و میل قطع شدن نداشت:

"چرا تهدید میکنند؟ چرا غلط زیادی میکنند؟ میگوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله‌ی نظامی به ایران بکنیم؛ اوّلاً که غلط میکنید"

.

دومی خنده‌های حضار پس از این سخن بود:

"ثانیاً من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا -  آن‌وقت هم تهدید میکردند - گفتم دوران بزن‌ و دررو تمام شده"

.

سومی‌اش که حسابی جایتان خالی بود! لبخند حضرت آقا هنگام قرائت این نکته و خنده های یکدست کنایه آمیزِ حضار بود:

"مذاکره‌کنندگان ما هم توجّه داشته باشند؛ خطوط قرمز و خطوط اساسی که گفته شده است، همواره در نظرشان باشد که البتّه هست، لابد "

.

خنده‌های کنایه آمیز حضار پس از شنیدن " هست ، لابد" حسابی تاریخی بود! جایتان خالی.

:::::::::::::::::

دیگر یک رهبر امت چه باید بگوید، که نگفته باشد؟

با مذاکراتی که زیر شبح تهدید باشد موافق نیستم - از بیانات امام خامنه‌ای مدظله العالی در دیدار جمعى از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور-  94/02/16

دیدگاه  (۲)

۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دیگه هیچی خوشبحالتون ///ان شالله اونایی که باید دقت کنن و حواسشون باشه ؛باشه!! :-)
پاسخ:
ان‌شاءالله
سلام علیکم !
من که کلا دارم حض می برم از سخنان اخیر رهبر . البته ! ... سخنانشون عالیه اما ... نشون از جوشش حال درونشون هم هست بنظرم ... نباید اینطور باشه .
پاسخ:
سلام
درسته، از این بُعد نگاه کنیم حاویِ خبرهاییه...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی