ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

سالِ سبز

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ

.

+ تصویر، سفره هفت‎سینِ فاطمی هست که بچه‌های هیئت عاشقانِ بقیع، زحمتش رو کشیدن. تشکر میکنم از سعید و سامان و حسین، بچه‌های کادرِ سفره هفت سینِ هیئت :)) خیلی زحمت کشیدن :)

+ سوغات من از کربلای ایران یه صوتِ 50 مگابایتیه! مونده بودم چطور بارگزاریش کنم براتون :( نمیشه سوغاتی بیارم و بهتون ندم که!

الحمدلله یه گشتی که زدم،  دیدم نه! این سوغاتی خیلی جاها صداش در اومده! کیفیتشم بهتر از برا منم هست :) پیشنهادم اینه دانلودش کنید. سوغاتی رو که پس نمیزنن! میزنن؟ +

+ این سالِ 93 خیلی برام سالِ عجیبی بود! عجیب متفاوت! مخصوصا این دوماهِ آخرش! دعا کنید برام

+ امیدوارم سالی پراز حرکت به سمتِ خدا داشته باشید. سالی پر از عاشقی... سالی پر از پرواز... پر از ظهور...

  سالِ نوتون سبز... یاعلی

دیدگاه  (۸)

۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عه شماهم داشتید از این سفره ها؟؟؟ الکی مثلا من خودم اونو طراحی کردم ;-) دستشون دردنکنه عزتشون زیاد ++++++++++++++++ بله دیگه پایان سال خوبی داشتید زیارت خوبی روزیتون شده بوده *************** بابت سوغاتسی هم ممنون ان شالله سال خوبی داشته باشید التماس دعا
پاسخ:
:))
التماس دعای شهادت
سالتون سبز
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۷ کمی بودن ...
چه سفره قشنگی..... 
برای من هم سال خیلی عجیبی بود 
سال شماهم پرازخدا..... 
پاسخ:
الحمدالله...
ان شاءالله سالِ ظهورِ حضرتِ عشق...
سلام
ان شالله سالی پر از خیر و برکت در انتظارتون باشه
بهترین ها نصیتون 

یاعلی
پاسخ:
سلام
تشکرات
سالتون سبز :)
سلام جناب دکلمه
سال نوتون مبارک. به حق حضرت زهرا س عاقبتتون بخیر ان شاءالله :)
پاسخ:
سلام. تشکر
عاقبت هممون بخیر ان شاءالله
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
 شهادت مادر اربابمون تسلیت 
التماس دعا

پاسخ:
یاعلی
با سلام...میخواستم ازتون درخواست کنم دکلمه بنده رو هم توی سایتتون بزارید..
خیلی ممنون میشم...
اینم لینکش:
http://s6.picofile.com/file/8175922450/Haram.mp3.html
اینم وبلاگ بنده:
deklame1992.blogfa.com
تشکر...
پاسخ:
سلام بزرگوار
اینجا که درون حدها نیست که دکلمتون گذاشته شه :)
ولی دانلود کردم و توفیق شد گوش بدم، ان شاءالله...
یاعلی
شلمچه و تاریکی شب و صحبت های حاج حسین یکتا...

سلام
زیارتتون قبول
التماس دعا
پاسخ:
و ناله های به هم گره خورده...

سلام
زیارت شمام قبول
یاعلی
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۱ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام
زیارت قبول
و
سالی پر برکت در پیش داشته باشید ان شالله

یا علی
پاسخ:
سلام
تشکر از شما...  همچنین
     یاعلی

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی