ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

کودِتا

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ

نمی‌دونم بانو و شهدا چی تو ما دیدن، اما هرچی که هست، ان‌شاءالله ختمِ به شهادت...

دعاگوی همه‌تون در حرمِ کریمه اهلِ بیت(س) و حریم شهدا در جنوب، هستیم... ان شاءالله :)

یاعلی

دیدگاه  (۳)

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۳ محمدجواد کرامتی
آففرین به این کودتا!
مارم دعا کنین که ازین انقلاب ها تو ما هم رخ بده!
پاسخ:
ان‌شاءالله تو همه رخ بده
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۴ محمدجواد کرامتی
سلام
پاسخ:
سلام
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بسلامت

التماس دعا...
پاسخ:
تشکر... دعاگو بودیم

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی