ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

میزبان داریم

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ

.

نگاه کن، به این آم‌ها

گوش کن، به این زمزمه‌ها

می‌بینی؟ میشنوی؟ کربلای 4 هنوز هم ادامه دارد

اینبار همه نگاه‌ها، به سمتِ ماست! به جاده‌های گره خورده به غیرتِ ما

دیگر وقتش رسیده با چکمه های میرزا، جا پای شهدا گذاشت

.

راستی شهدا

یادمان نرفته که چقـــدر به شماها بدهکاریم

بدهکاریم

به این راه‌ها... به این جای پاها

بدهکاریم

مانند سنگفرش‌های خیابانِ شهید علم الهدی به خون شهدا

بدهکاریم

به اندازه تمام قدم‌هایی که زدیم و فریاد نیاوردیم!

.

این روزها

دلم عجیـــب هوس کرده بود!  به یک نمازِ شهید در میدانِ شهدا...

:::::::

دعوتیم

به میهمانی شهدای گمنام

چهارشنبه – 93/12/13

مسیر اول: ساعت 9 - از سپاه ناحیه یک رشت به سمت میدان شهدای ذهاب

مسیر دوم: ساعت 11 - گلسار - از میدان توحید به سمت دانشگاه فرهنگیان - پردیس بنت الهدی صدر

.

آری... میزبان داریم!

بسیج دانشجویی پردیس امام علی(ع)

بخشِ نشریه