ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

یک روسیاهِ پررو!

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ب.ظ

.

رو سیاه تر ز منم هست جهان را بانو

سجده بر لب بگشاید، تیمم نکند؟!


و به قدقامتِ احرامِ تو تطهیر شود و
فارغ از هرچه قرائت
نامِ زیبای شمارا
به صراحت
تلاوت بکند؟!

ودر آن آیه اول
مُعجَّل
از شما قصدِ شفاعت بکند؟!

.

رو سیاه تر ز منم بـااااز منم!

چون منی مثلِ خودم نیـــست که نیست...

:::::::::::::::

سلام علی قلب زینب صبور

دیدگاه  (۷)

۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۰ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
ســـــلام...
  
        خیلی قشنگ بود واقعا خوشم اومد:)

                از وبلاگتم خیلی خوشم اومد :)
                                         

                             
      لینکت کردم :) بایییی
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون. لطف دارید
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۰ دکـ لـ مـ هـ
http://chat-2.blogfa.com/1393/11/4
کانال کمیل! 

سیم خاردار؟! یعنی احتمالن مینِ خنثی نشده توش بوده؟! 
این متنتون منو یاد فیلم به کبودی یاس انداخت! اگر اشتباه نگفته باشم. یه جا فرماندهه میره تو کانال همه بچه ها شهید میشن و زخمی... نمیدونم همون بود یا نه؟!

این عکسه! :)) یه چیز جالبی داشت...
پاسخ:
مین خنثی نشده! و یا خیلی چیزای دیگه...

یادم.و نیس این اون هس یا نه!
http://www.rahiyannoor.ir/index.aspx?siteid=4&pageid=1182

+چه چیز جالبی؟؟؟
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

رو سیاه تر زمنم بـاز منم!

چون منی مثلِ خودم نیــست که نیست..

۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۹ .:بی سیم چی هیأت:.
پست زیر
قشنگ حس کردتو نوشتی احسنت
پاسخ:
:)
وای نترسیدین رفتین توش؟! :(

منو یاد یه خاطره ناخوشایند انداختین.

خب عکسا ! ته چهره ی آدماش اشنا بود ... :) انگاری قبلن دیده بودمشون.
پاسخ:
ترس؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

معذرت از یادآوری اون خاطره اگر تلخ بود !

بعید هم نیست آشنا نباشن! هر کدوم برا یه نقطه از کشورن! یهو دیدی همسایتون بودن :)))
:) همسایه؟ دیگه نه تا اون حد...
پاسخ:
:)

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی