ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

رحمة للعالَمین...

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ

شرط کشفِ حجابِ سفارت فرانسه در خاک کشورمون!muhammad

توهین به پیامبر عظیم الشأنمون

شهادت جهاد مغنیه

::::::

+اصلا دوست ندارم این حس بهم دست بده که هیچ کاری از دستم بر نمیاد!

+پیام دو کلمه‎ایِ سیدحسن نصرالله: جهزوا ملاجئکم!(پناهگاهایتان را حاضر کنید) +

اضافه می‌کنم: نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی +

دیدگاه  (۶)

۳۰ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اول که اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم
دوم که اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم
سوم که اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم
و اما 
سید حسن نصرالله!
سلامتی همه ی رزمندگان اسلام صلوات

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد
 أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
اللهمَّ صلِّ علی محمّد و آل محمّد ...

من عاشق محمّد رسول الله هستم ...


پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد...
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۹ دوستدار اسلام

سلام قولا من رب رحیم

 

به دنبال درخواست بسیار مهم دکتر رحیم پور ازغدی برای برگزاری کرسیه های آزاد اندیشی اقتصاد در نماز جمعه ی تهران، و عدم همکاری مسئولین ذیربط بدلیل فشارهای وارده از سوی اقتصاد دانان غیر اسلامی در داخل کشور، از شما وبلاگ نویس عزیز تقاضا داریم که به میزان توان خود مطلبی در خصوص لزوم طرح بحث های "اقتصاد قرآنی" در مهم ترین و پرتعداد ترین تریبون دینی کشور، در وبلاگ خود منتشر کرده تا از اندک اندک این مطالب در کنار هم موجی پدید آمده و به گوش تئوریسین های اقتصادلیبرال در کشور برسد تا بلکه قدمی در راستای زدودن مظلومیت و مهجوریت از قرآن برداشته باشیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نظریه های تولید شده ی اقتصاد اسلامی، می توانید به وب سایت http://www.kadamaei.ir/ و همچنین وب سایت http://reba.ir/ مراجعه نمایید.

 

 

« ما تا به امروز می بایست مدل بومی اقتصاد را به دنیا عرضه می کردیم. ما باید هم کارآمدی در جهت رشد رونق اقتصاد، هم کارآمدی در جهت تأمین عدالت را به دنیا نشان میدادیم.»

بیانات رهبری - 85 (دیدار با دست اندرکاران اصل 44)

 

و تا به امروز هنوز...

پاسخ:
سلام علیکم
سلام

 معرفی کتاب + هدیه کتاب


http://heyateketab.blog.ir/post/179
پاسخ:
سلام و ممنون :)
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عیدتون مبارک
:)
پاسخ:
ممنون! پساپس...!

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی