ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

...

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ


:::

***پیوندِ زیبایتان مبارک***


:::

امیدوارم که در زندگی مشترک،

با هدفی مشترک

در کنارِ هم و در رکابِ امام زمانمون(عج)، شهید بشید  :)

.

زندگی‎تون پر از نگاه مولا علی(ع) و نوازش دست مادرانه‎ی زهرا(س)...

+

إن‎شاءالله

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۳
دکـ لـ مـ هـ

دیدگاه  (۷)

سلام

ما هم پیوندشون رو تبریک میگیم.ولی متوجه نشدم کی؟! یعنی اون + دست نوشته ی کی بود؟

روزی خودتون ان شاءالله
پاسخ:
ازدواج یکی از عزیزان.
اون دست نوشته‎ی خوشگلِ حضرت آقا بود :)
ممنون
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۹ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
امشب، 
شبی است که دو نیمه سیب با هم پیوند می خورند تا گونه های زمین از شوق، گل بیاندازند. 
آسمان، 
تنها سقفی است که این همه شادی را تاب می آورد. 
کوچه 
در آستانه آمدنتان ایستاده است به شوق.

سالروز این پیوند آسمانی بر شما مبارک
پاسخ:
ممنون. بر همه عشاق مبارک
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۵ محمد محمدیان رباطی
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی دارید
ایشالله موفق باشید
دوس دارم باهم تبادل لینک داشته باشیم
خوشحال میشم
پاسخ:
سلام دوست بزرگوار. ممنونم از نگاهتون.

اما کلا اهل تبادل لینک نیستم :)
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
به به چه دعای خوبی برای دوستانتون کردید!

ان شالله همه ی جوونها ب حق این شب خوشبخت باشن و عاقبت بخیر

:)
پاسخ:
سلام
برای دوستان که باید دعاهای خوب خوب کرد
مخصوصا اونایی که حسابی حق به گردنمون دارن :)

ان شاءالله...
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۹ چشم چشم دو ابرو
به به ، دستت طلا ...

ان شاء الله ... ان شاء الله ... ان شاء الله بچه هاشون بیان تو کانون شیطونی بکنن ما ها ذوق کنیم و روند صعودی بچه های مؤسسه همچنان ادامه پیدا کنه ... :)

ان شاء الله ما واسه خودت از این پستا بذاریم ... ( چشمک )
پاسخ:
ان شاءالله یکی پیدا شه و تو این مورد هم خط شکن شه :)

واسه من پست کافی نی، باس وبلاگ مجزا بزنید!!! نه اصن! باس سایت بزنید  :))
تو چرا برای من پست نزده بودی؟!!!!1111
پاسخ:
ینی تو سالی یبار کامنت میذاری، توی همونم باس گیر بدی؟111؟؟ :)

+ایشالاه ازدواج دومت جبران میکنم! پارسال تازه کار بودم خو! 
ولی جدا اگه بخوام برا هر ازدواج دوستان پست بذارم، چند صفحه اول وبم میشه کارت تبریک :)) لذا گلچین کردم!!!
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۸ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام ما به بقیع و بُقاع ویرانش
بر آن حریم که باشد ملک نگهبانش

سلام ما به بقیع، آن تجسّم غربت
گـواه بر سخنـم تربـت امـامـانش

بقیع کعبه ی قدس چهار معصوم است
چـهار نور خدا مـی دمد ز دامـانش

یکی است حضرت باقر از آن چهار امام
که داغ او زده آتش به قلب یارانش


شهید شد ز جفای هشام آن مولا
زِ زهرِ تعبیه در زین که آب شد جانش

غریب اوست که در موسم زیارت حج
مدینه وآنهمه زائر که هست مهمانش

شـب شهادت او یـک نفر نمـی ماند
که اشک غم بفشاند به قبر ویرانش


دری که سجده گه قدسیان بود خاکش
به زائرش ندهـد اذن بوسـه دربــانش

حاج سیّد رضا مؤید

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی