ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

لیلیِ ناباب

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ

دلم پر است از لیلیِ نابابت

که چوبِ حراج به قصه‎های عاشقانه زده است!

این چه وضعی هست که درست کرده‎ای. تمامش کن،

تا فرهاد پشیمان نشده...!

لااقل تا مجنونِ این لیلی فراوان نشده

تمامش کن این جاهلانه را...

تمامش کن... تمام

:::

نتیجه‎ی مذاکرات فرهاد و خسرو، جز مرگ شیرین نبود.  اما آغازِ قصه‎ای نو شد، مرگِ فرهاد...

دیدگاه  (۱۱)

۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۵۷ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام



لیلی ناباب
چه تعبیر جالبی
:)

زیبا بود / خدا قوت
پاسخ:
سلام. ممنون :)
علی مدد
بسم الله الرحمن الرحیم
اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ
وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ
وَ ضاقَتِ الاَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ
وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکى
وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد
اُولِى الاَمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ
فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً
کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ
یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ
اِکْفِیانى فَاِنَّکُما کافِیانِ
وَ انْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ
یا مَوْلانا یا صاحِب الزَّمانِ
الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ
اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى
السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ
الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ
یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ
بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرینَ
پاسخ:
بسم الله...1111111111
هرکس دیگه ای نظر میداشت، اینقد تعجب نمی‌کردم[علامت تعجب بدون شیفت]
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۱۱ نوریه محمدی
سلام ! 
این مطلب ، قلم زیر دیپلمش چطور معنی میدهد ؟
 البته باعرض پوزش .
پاسخ:
سلام،
من خودمم از نوشته های خودم خیلی سر در نمیارم1111 البته گمان میکنم نویسنده خواسته یه کنایه ای زده باشه به این عشق های امروزی!!!
تمام کن جاهلانه ای را که عاشقانه ام خراب نشود دیگر...

خیلی جالب نوشتید. حالا میگن خسرو الکی الکی شد رقیب فرهاد!

سر یه لج بازی... اگه نه لیلی اونقدر زیبا نبود.
پاسخ:
آره، شما بگید شاید بفهمه باس تموم کرد1111


این فقط یه تحریفه، همین. این روزا عادیه
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۱ نوریه محمدی
سلام  !
آها ... متشکر .
پاسخ:
سلام و خداقوت
جناب دکلمه "تو مو میبینی و من پیچش مو" تحریف کدومه؟!

اینم از طرف من: تمامش کن لدفن!

یکی از بچه ها مقاله نوشته بود کشف کرد:لیلی مرد بوده :| اصن یه همچین وضع ناجوری بوده.

بعید هم نی... 
پاسخ:
اهوم، گرفتم!
فقط اینکه لیلی اگه مرد باشه، قضیه بیخ پیدا میکنه!!! تحریف باشه بهتره
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
زیبا بود
و البته کامنتها هم 

:)
قلمتون مستدام
پاسخ:
:)  ممنون
تحریف رامیپذیرییییییییم! :|
پاسخ:
:)
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۲۴ محمد رضا حسینی
سلام خیلی وب خوب و پر محتوایی داری داری خیلی خوشم اومد
راستی من خیلی خیلی به نویسنده احتیهج دارم اگه میتونین نویسنده ما باشین بهم بگین
من یه پیشنهاد هم دارم اینه که
میتونم براتون 7000 تا بازدید کننده بیارم فقط 8000 تومن اگه بخوای اول100 تا بازدید برات رایگان میکنم تا مطمئن شید
با تشکر مدیر سایت : android-re-ho
پاسخ:
سلام
با سلام
آیا می دانید با ثبت لینک و تبادل لینک در سایت های معتبر می توانید رنک و بازدید سایت یا وبلاگ خود را در گوگل افزایش دهید و وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید و از همه مهم تر از کار خود لذت ببرید ؟ سایت www.best-links.ir یکی از سایت های بسیار معتبر تبادل لینک است که شما همین الان می توانید با یک کلیک با این سایت تبادل لینک رایگان کنید
www.best-links.ir
پاسخ:
با علیک
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۲ حمید اسماعیل زاده
دلم پر است ...
گویی شعر بود
پاسخ:
گاهی خودمم نمیدونم چی دارم مینویسم

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی