ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

جامِ جانان

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

.

 می‎خواهم نمایشی از جامِ تو باشم

 تا جهانی را به کام جانِ جانان بکشانی...

.

 تو،             باید بلند پروازی کنی

      باید

           اصلا خودم را ضمینِ تو می‎کنم...     تا هرچه،  قدر که می‎خواهی اوج بگیری

    توپ را هم می‎دهم به خودت...   تا حسابی پا به توپ شوی

.

 پا به توپ که می‎شوی، تمامیِ حریفان،  حلیفِ* تو می‎شوند

                                                                 و جهانی به آشوب...

 و از عرقِ تو، فَیفا* خودش را به آب می‎کشد...

.

 تو پا به توپ می‎شوی و   جهان صورتش گل می‎اندازد

...

                به امید این‎که، تورِ دلی بلرزد و جهانی از جام درآید...

::::

* دستیار

* بیابان

دیدگاه  (۶)

خب من ازاین جملش خیلی خوشم اومد

                به امید این‎که، تورِ دلی بلرزد و جهانی از جام درآید...


چون از فوتبال اصن خوشم نمیاد نمیتونم زیاد با مفاهیمی که شبیه سازی میشه باهاش ارتباط برقرار کنم.

حلیف و فَیفا رو هم دوباره سرمیزنم فکرمیکنم بهش:)

روزتون اروم
ماندگارباشید.
پاسخ:
خب متن رو اصلاح کردم :)

ممنون، یاعلی
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

پاسخ:
سلام
سلام
خیلی زیبا بود...
انشالله
کم پیدایی؟؟؟؟
البته منم تصمیم دارم ماه رمضان رو زیاد نیام

پاسخ:
سلام

کم پیدایی‎هامونم به خاطر کم توفیقی‎مونه... :)

موفق باشید ان‎شاءالله
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۲ محسن عروجی
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۵ عبدالمهدی منتظرالمهدی
متنتون قشنگ بودش
ولی ضمین یعنی چی؟
پاسخ:
سلام، ممنون

"ضامن" میشه تعبیر کرد
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۷ بانوی اردیبهشت
این جناس‎ها و ایهام هارو از کجا پیدا می‎کنید شما؟؟؟!!!!
پاسخ:
خودش میاد همینطور تو ذهنم

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی