ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

آسمانِ عقاب‎ها

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ

.

 تو پرواز در اورست را به من آموختی

 که این چنین هیمالیا را به دورِ خود می‎چرخانم

.

 و لازمه‌ی اینگونه چرخشی

 ملزومش

 آموختنِ پرواز در ارتفاعاتِ دلی‎ست

 که ایمانش، هوای چنگ هر عقابی را به خود ندیده‎است...

.

 ومن سرخوش ازین که

 آرزوی عقاب‎ها را اینچنین به چالش کشیده‎ام

.

 و اینگونه

 زندگی به من آموخت معنی زنده بودن را؛

.

                                  پروازِ گنجشک، در آسمانِ عقاب‎ها...

 :ا:ا:ا:

 هنوز هم که هنوز... یک دل خوشی برایم مانده است

        اینکه هرروز به دورِ تو پر می‎زنم...

دیدگاه  (۷)

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۴۳ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
ان شالله خدا این دل خوشی ها را از شما نگیره
پاسخ:
ممنون، ان‌شاءالله دلخوشی همه موندگار باشه
ایمانش هوای چنگ هر عقابی را ندیده...

زیبا بود.

ان شاءالله دل خوشی هاتون رو خدا براتون نگه داره
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
ممنون، همچنین
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۶ سیدمهدی نقیبی راد
و همچنان زیبا
پاسخ:
و همچنان :)
+
بسیار زیبا
دا خوشی هاتون مستدام



یـ علی ـا
پاسخ:
همچنین :)
به چالش کشیدن آرزوی عقاب ها تعبیر جالبی بود.

چقدر میشه با دنیای واقعی تطبیقش داد.
ماندگارباشید.
پاسخ:
شاید چون سخن کز واقعیت درآید، لاجرم بر واقعیت نشیند :)

سلامت باشید
۰۳ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۸ قریب غریب
سلام
کلمه ی ملزوم تو جمله اضافه ست
در ضمن سعی کن جوری بنویسی که عوام فهم باشه حداقل در سطح متوسطش به نظرم تو این قسمت بیشتر دقت کن

پاسخ:
سلام
اگر ناراحت نمیشید بنده هم با قریب غریب موافقم .البته دراین که ملزوم اضافه به نظر میاد.

نباشه روان تر خونده میشه.


یاحق
پاسخ:
خودِ چرخش لازمه و آموختن پرواز ملزومش
اگه ملزوم نمیاوردم، آموختن میشدم لازم...
اما تو این موافقم که بدون ملزوم روان تره
یاعلی

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی