ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

مترسکِ روستا

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ

.

و هنگامی که پروردگارت به فرشتگان گفت: در زمین جانشینی قرار می دهم، گفتند: آیا کسی را در آن قرار می‎دهی که فساد می‎کند و خون می‎ریزد؟ در حالی که ما با ستایش تو تسبیح می‎کنیم و تقدیست می‎نماییم؟گفت: من چیزی را می‌دانم که شما نمی‌دانید...(بقره/ ۳۰)

:::::

تو به کاه‎های درونم بخند

بخند

تو که هیچ از من نمی‎دانی

به خیالت من،

مترسک‎ِ شالیزارِ روستا

فقط می‎ترسانم و ودیگر هیچ...

.

من می‎ترسانم چون وظیفه‎ام این‎ست.

من که درونم از کاه پر شده است

این چنین چون کوه پای عهدِ خود ایستاده‎ام...!

هر چند درونم کاهی بیش نیست

اما ذاتم با تمامیِ کلاغ‎های این مزرعه سرِ ناسازگاری دارد

آری، تمامیِ کلاغ‎ها !

کلاغ‎هارا خوب می‎شناسم.... خوبِ خوب

عمری‌ست که چشمانم به شالیزارهای اطراف گره خورده‎است

می‎دانم که ذاتشان این است...

که اگر نترسانمشان،

همچون دیگرِ مترسک‎هایی که به غارغارهای کلاغان دل سپردند، مرا از پای در می‎آورند... !

آری

از مزرعه که دل سیر شدند، به کاه‎های درونم روی می‎آورند...

و اگر غیرِ این کنند جای تعجب است!

"نیش عقرب نه از ره کین است... اقتضای طبیعتش این است"

:::

می‎ترسانم

اما نه این که ترسناک باشم

می‎ترسانم، چون وظیفه‎ام این‎ست

آری وظیفه!

نه سرِ سازش دارم... نه خیالِ مذاکره...

.

اما تو که مرا اینگونه ماموریت داده‎ای... تو که نبودم را کابوسِ شالیزارهای زندگی‎یت بنا کرده‎ای...

تو که درونت از کاه نیست...

تو ای رئیسِ مزرعه.... ای انسان.... مأموریتت چه بود؟ و چگونه انجام داده‎ای؟!

.

ای آدمیان، مگر به شما سفارش نکردم که بنده‎ی شیطان نباشید، او دشمن آشکار و مسلم شماست و مرا بپرستید

که این راه راست می‎باشد؟(یس/۶۱ - ۶۰)

:::::

از کجا آمده‎ام، آمدنم بهرِ چه بود؟ / به کجا می‎روم آخر، ننمایی وطنم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵

دیدگاه  (۱۷)

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۱ دکـ لـ مـ هـ

ای کودکانِ روستا... بیایید و گردِ من بازی کنید...

از چه می‎ترسید؟

ازین افسانه‎هایی که از من گفته‎اند؟!

بیایید و دورم حلقه کنید...خیالتان تخت. برای شما برنامه‎ای ندارم...

سلام علیکم

به روز هستم 

تشریف بیاورید

یاعلی
پاسخ:
سلام

می‎ترسانم

اما نه این که ترسناک باشم

می‎ترسانم، چون وظیفه‎ام این‎ست



خیلی زیبا بود. 
خب چرا باید ترسید از مترسک؟ اصن مترسک نخواد ترسناک باشه پس چرا باید بترسونه؟
چرا وظیفش اینه ؟....هعــــــی
پاسخ:
[علامت تعجب بدون شیفت]

گفتی:

وَ مَا خَلَقْت الْجِنّ وَ الْإِنْس إِلَّا لِیَعْبُدُونِ

خدایا ببخشم؛

شرمنده ام که برنامه هایت را بهم زدم!


+
خیلی زیبا بود .
پاسخ:
ممنون ازین نظر زیبا
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نه سر شازش نه خیال مذاکره!!!

پیام اقلیما + داشت!!
شرمنده ام
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۵۲ سیدمهدی نقیبی راد
عجب قلمی داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ماشاالله
پاسخ:
باید گفت هذا من فضل ربی
سلام
فک میکنم اخرش رو خوب نتونستی به اولش ربط بدی
ولی درکل خوب بود 

پاسخ:
سلام،
ممنون، سعی میکنم در آینده بهترش کنم
عشقت میان سینه ی‌ من پا گرفته
شکر خدا که چشم تو ما را گرفته

دریاب دلها را تو با گوشه نگاهی
حالا که کار عاشقی بالا گرفته

عمریست آقا جان دلم از دست رفته
پائین پای مرقدت مأوا گرفته

گیسو کمند خوش قد و بالای ارباب
شش گوشه هم با نور تو معنا گرفته


سلام 
روزتون مبارک


یـ علی ـا
پاسخ:
سلام،
ممنون، برشما و همه جوونا هم، هم...
همراز ستاره هایم و خواب ندارم
مشغول خدا خدایم و خواب ندارم

در شانه به شانه شدنم فایده اى نیست
دلواپس کربلایم و خواب ندارم ...


یـ علی ـا
پاسخ:
یاعلی
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

اللهم عل الولیک الفرج!!

با فکر و با عملمون منتظرش باشیم.
http://www.cyb24.ir/images/inJome.jpg

عیدتون مبارک 
التماس دعا
:)
پاسخ:
او منتظر است تا که ما برگردیم...

ممنون، *بر همه مبارک *
یاعلی
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۱ محمدجواد کرامتی
تو به کاه های درونم بخند!
ایول داری دمت درست!
ناز مینویسی!
پاسخ:
ممنونم
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۹ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ، به مناسب نیمه شعبان قالب زیبای مهدی رو طراحی کردیم .منتظر حظور گرمتون هستیم.
پاسخ:
سلام
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۵ چشم چشم دو ابرو

نه سرِ سازش دارم... نه خیالِ مذاکره...


:)
پاسخ:
:)
سلام
خیلی قشنگ بود..
پاسخ:
سلام :)
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۶ ܓ✿اناربانو ܓ✿
اینم که هِی رو همین پستِ ؟! 

آخه چرا؟چرا پاسخگوی دلِ این بیننده هاتون نیستید !

روزتون قشنگ!
یاحق
پاسخ:
معذرت ازین بابت...

یاعلی
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۴ سیدمهدی نقیبی راد
دلتنگ نوشته های زیبایت هستم!دریاب دریاب
پاسخ:
ممنون، ان‎شاءالله
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۳ مائده maedeh
تو که نبودم را کابوسِ شالیزارهای زندگیت بنا کرده ای....
فوق العاده بود!
درپناه خدا!
پاسخ:
ممنون

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی