ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

سایه بالا دل

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ

.

چند وقتی‎ست، که نگاهت بدجوری روی دلم سایه افکنده است

.

اصلا فکرش را هم نمی‎کردم

.

که اینقـــدر شیرین باشد...

.

سایه‎ بالای سر نه،

.

سایه بالای دل داشتن...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۹
دکـ لـ مـ هـ

دل

سایه

دکلمه

دیدگاه  (۱۲)

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۵ بانوی اردیبهشت
اینکه آدم یه سایه بالا دل داشته باشه خیلی شیرینه خیلی... مثل سایه بالاسر داشتن... و انگار شیرین تر از اون...
+والبته درکش یکم سنگین!!!
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۲ سیدمهدی نقیبی راد
جالب بود
عجب سایه ی شیرینی :)

معمولن بعضی سایه ها سنگینی میکنن رو آدم ...

این یکی رو دریابید جناب دکلمه که غنیمته والا :)
پاسخ:
این یکی اگر سنگینی هم کنه... باز هم...
دوای پزشک تلخه... اما نیازه...
اسم متنتون سایه بانِ دل بیشتر میخوره :)
پاسخ:
دنبال یه ترکیب نزدیک به سایه بالاسر بودم
سایبان هم میشد
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اصلا فکرش را نمیکردم..!!

:)
+ داشت

اعیاد مبارک

امان از این نگاه ها!
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸ عبدالمهدی منتظرالمهدی
سلام
عالی بودش
به دل نشست .
سایه ی بالای دل !
:)
..................

حضرت امیر (ع)فرمود:

 وَ سُئِلَ ع مَا الْمُرُوَّةُ فَقَالَ- لَا تَفْعَلُ شَیْئاً فِی السِّرِّ تَسْتَحْیِی مِنْهُ فِی الْعَلَانِیَةِ.

 پرسیدند مروت چیست؟

 فرمود: اینکه انجام ندهى پنهانى کارى را که در آشکار از انجام آن خجالت میکشى.

 بحار الأنوار (ط - بیروت)، ج‏75، ص: 64


یـ علی ـا

پاسخ:
ممنون بابت روایتی که ذکر کردید :)
علی مدد
یه آدمایی هستن که...

باس التماسشون کرد پست بزارن :|

دارم یکی یکی ملتمس بلاگرا میشم.
پاسخ:
اصن اینا یه آدمایی هستن که :)
شیرین است...
عالی بود
البته در عکس این پست شخصى رو نشون میده که بدنبال یه چیزى توى آسمون میخاد بگرده آیا درست حدسیدم
حالا شما اگه گفتید دنبال چیه برنده ایرانسل خواهید شد
پاسخ:
یک چیزی از آن بالا روی دلم سایه افکنده هست...

برای من آرزو که خدا سایه بالای دلم باشه ....

پاسخ:
ان شاءالله محقق شه براتون

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی