ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

آب و رویاء

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

.

یکبار که به دنیا آمدی کافی‎ست،

اینبار از دنیا بیرون بیا.

.

ماهی درونِ یک تنگِ کوچک

زنده می‎ماند

اما،

زندگی نمی‎کند...

.

::::

 میدونی مهم‎ترین چیز توی زندگیت چیه؟

 اینِ که بفهمی مهم‎ترین چیز تو زندگیت چیه!

 (دیالوگی از فیلم؛ زندگی جای دیگریست...)

+ منبع( + )

دیدگاه  (۸)

جز

منِ دیگرِ من...

...


۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
همون بفهمی مهمترینش چیه!!

+
پاسخ:
!!!! همون فهمیدن
تعبیر قشنگی بود !
پاسخ:
ممنونم
صدر و ذیلش به هم مربوط نمی شد مگر اینکه بخوای مثل همیشه توجیه کنی، ای شخصیت توجیه گر!
اما بخش دوم قشنگ بود
پاسخ:
هرجای این وب دیدی تیتر خورده "آب و رویا" مطمئنا هر بخشش از بخشِ بعدش جداس...
به اون منبع هم اگر رفته باشی حاکی از اینه
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۵ سیدمهدی نقیبی راد
زیبا بود
من هنوز نمیدونم مهم ترین چیز تو زندگیم چیه !

یه ده گانگی من رو احاطه کرده :| جدی میگم خب...
پاسخ:
هنوز مونده تا چندصد گانگیِ من111
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۱ عبدالمهدی منتظرالمهدی
مهم ترین چیز زندگیم اشکمه...
که...
برای...
هرکسی...
نمیریزه...
پاسخ:
ارزشش بالاست...
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۸ پایگاه خبری تحلیلی گیلان خبر
سایت گیلان خبر به روز می باشد

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی