ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

بیست سالِ کوری

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

.

 بیست سال، جمعه‎ی بی تو گذرانم آقا

 من از این عادتِ تکراریِ خود خسته شدم

.

 نگرانم

.

 نگرانم

.

 نگران

.

 نگرانِ خودِ بی‎خود شده‎ی من آقا

 تو همانی که نبودت را توهم زده‎ام...

.

 این همه اهلِ قلم

.

 نقشِ قلم

.

 رقصِ قلم...!

.

 شعر و سهراب و غزل،  حافظ و سعدی به کجا؟

 من ازین دردِ فراق و غمِ هجران، مُشوش شده‌ام

.

 بیست سال جمعه‎ی بی تو گذرانم آقا

 من از این عادتِ تکراریِ خود خسته شدم...

دیدگاه  (۱۴)

سلام
خسته شدی برو خسته خونه!!!
یاا...
پاسخ:
سلام... آدرس بده :)
اینجاشو دوست دارم 

 این همه اهلِ قلم

.

 نقشِ قلم

.

 رقصِ قلم...!

.

 شعر و سهراب و غزل،  حافظ و سعدی به کجا؟


:)

********
و هنوز به یادت کوچه ها را آب پاشی میکنم بلکه صفای قدومت شوری انگیزد این دلِ بد حالم را...

ماندگارباشید.
پاسخ:
درین ساعت

ازین قلبِ پر از آفت

ازین عادت... ازین عادت... ازین عادت...
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خداییش از ریتم و سبکش خوشم اومد...
خیلی خوب بود
ولی خیلی بده که نهایت دلتنگی و وابستگیمون به همین خوندنا ختم میشه خودمو میگم البته!!!

پاسخ:
دِ همین خوندنا آدمو خسته میکنه دیگه! همین شعر و شعار گفتنا... بدونِ یک ذره همت...
فقط هجران... فقط دوری... من و این بیــــست سـال کوری...
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۸ خادم الحسین
سلام.
وبلاگ مداحی313 افتتاح شد...

این وبلاگ عرضه کننده زیباترین سبک و شعر های مداحی میباشد...

منتظر حضور شما هستیم...

التماس دعا
پاسخ:
سلام
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۸ چشم چشم دو ابرو
اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان ...

و زیستنی با طعم شادی دل امام زمان ...
پاسخ:
آمـین...
سلام
بیست سال کوری که خوبه
کاش ادامه اش اوضاع تغییر کنه و همینطوری ادامه پیدا نکنه :(

متن زیبایی بود
خدا قوت

*********

آه هر چند غل جامعه بر پیکر داشت
بر تنش باغ گل لاله و نیلوفر داشت

مثل گودال دچار کمی جا شده بود
فرقش این بود فقط سایه ی بالا سر داشت

زحمت چکمه ی سنگین کسی را نکشید
یعنی پامال نشد تا نفس آخر داشت

لطف زنجیر همین بود که عریان نشود
هرچه هم بود ولی پیرهنی در بر داشت

دختری داشت ولی روسری اش دست نخورد
دختری داشت ولی دختر او معجر داشت

یک نفر کشته شد و هفت کفن آوردند
پاره هم میشد اگر، یک کفن دیگر داشت

السلام ای بدن بی کفن کربلا
سوره ی یوسف بی پیرهن کربلا

***علی اکبر لطیفیان***

تسلیت ایام
پاسخ:
سلام :(   ان‎شاءالله

یک نفر کشته شد و هفت کفن آوردند
پاره هم میشد اگر، یک کفن دیگر داشت...

السلام علیک یا أباعبدالله...
ّبیست سال و یک ماه
پاسخ:
بیست سال و بیست و سه روز
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۹ سیدمهدی نقیبی راد
اون جمله انگلیسی تو تابلو یعنی چی!؟
پاسخ:
بن بست...
سلام
در بیست سال دوم جبران کن……!!!
پاسخ:
إن شاءالله
امروز قلب عالم و آدم حرای توست
این کوه نور شاهد حرف خدای توست

مکه دگر برای بزرگیت کوچک است
فریاد کن رسول که دنیا برای توست

اقرأ باسم ربّک یا ایها الرسول
قران بخوان امین که همین آشنای توست

لات و هبل برای تو تعظیم کرده اند
وقتی که قلب سنگی عُزی فدای توست

خورشید و ماه بین دو دست تو دل خوشند
یعنی تمام تکیه عالم عصای توست

بعد از هزار سال دگر می شناسمت
وقتی که جای جای دلم رد پای توست

فریادتان تمام زمین را گرفته است
امروز هر چه می شنوم از صدای توست

محمد حسین حسینی


خجسته باد سالروز نگاه رحمت الهی بر ساکنین زمین / عید بزرگ مبعث
پاسخ:
برهمه جهانیان مبارک...
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام 
عیدتون مبارک
ان شالله عیدی بگیرید
التماس دعا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

:)
پاسخ:
سلام
برهمه مبارک... ممنون، ان شاءالله
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۱ سیدمهدی نقیبی راد
باران را دوست دارم مخصوصا" وقتی داخل جنگل باشم قدم زدن زیر باران را دوست دارم هر وقت باران می باره فوری با چتر یا بی چتر می رم بیرون خونه اتفاقا" امروز با دوچرخه رفتم بیرون اولش نم نم بود نیم ساعتی نگذشته بود چنان شدت گرفت تند تند رکاب می زدم برگردم خونه، خیس خیس شدم.
پاسخ:
اینجا هم که شهرِ باران :) سال به دوازده ماه باران... 1111111111111
سلام
زیبا بخاطر نوشته و ریتم قشنگش...
خیلی زیبا میگی همکار عزیز... خوشم میاد از نوشته ها و اشعار زیبات
کاش کوری و دوری تمام شود...
نوری و حضوری و ظهوری میطلبیم ای خدا...
البته اگه از ته ته ته دل باشه...
پاسخ:
سلام همکار :)
ممنون... سخن کز دل برآید...لاجرم بر دل نشیند

ان‎شاءالله
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۷ عبدالمهدی منتظرالمهدی
سلامی از جنس شهید مهدی نقیبی راد...
این زندگیست با تلخیش می کند ایراد...
چاه ها بهر آسمان ها شده اند ایجاد...
انتظار تلخ شده همچو باد...
می خورد بر روح این اجساد...
هیچ کلامی نیست دراین فریاد...
ذهن های خفته در این ابروباد...
بیدار...العجل سرداد...
(عبدالمهدی منتطرالمهدی)

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی