ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

تازگی‎ها کشفی کرده‎ام؛

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

.

.

 نگاهِ تو آنچنان است

 که قندِ دورن دلم را آب می‎کند...

.

    من زیاده خواهی می‎کنم

       و تو هی نگاهم می‎کنی

.

   و این می‎شود که

                                                           آب از آب تکان می‎خورد

.

 بالا آمدنِ سطح اقیانوس‎ها دلیلش این است...

.

..........................................................................................

+ اغراقم توی حلقم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

+ گاهی پیش می‎آید آدم از افرادی، کنایه‎ها و تهمت‎هایی می‎شنود که باخودش گمان می‎کند، نکند من رفتارِ ناشایستی کرده‎ام یا خطایی مرتکب شده‎ام که این چنین در موردم برداشت کرده‎اند!

+نه مثلِ خیلی‎ها می‎توانم در همایش‎ها با دخترِ مردم ارتباط چشمی برقرار کنم...و نه وبلاگ زده‎ام تا با بچه‎های آن پردیس رفاقت ببندم. اصلا نمی‎خواهم تا بتوانم! برای کلمه به کلمه‎ای که در اینجا تایپ می‎شود دغدغه دارم ...

حالا دیگران هرچه بگویند، همینم کافی که آن بالایی از نیتم آگاه است و جای حق نشسته است.

+آنی که باید بگیرد، إن‎شاءالله بگیرد...

دیدگاه  (۱۲)

۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۲ شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
با سلام
سالنامه 1393 با کیفیت قابل چاپ در وبگاه رسمی شهید موسوی دامغانی به آدرس
http://smd1364.blog.ir/
آماده دانلود می باشد.
ضمنا بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء ، فراموش نشود.
یا حق - یا علی
پاسخ:
سلام
یکی صلوات باشه اما عاشقانه باشه
سلام
اصل هم همینه که گفتی یعنی ما باید نیتمون رو خالص کنیم تا اگه کسی حرفی زد زودی بهمون برنخوره
جالب بود من همش فک میکردم که بالا اومدن سطح آب یه علت دیگه داره ولی حالا فهمیدم……!
پاسخ:
سلام،
به تنهایی کشف کردما
توضیحتون  مفهوم مطلب رو بهتر رسوند.


ماندگارباشید.
پاسخ:
:)
سلامت باشید
اگه دلیل بالا اومدن آب این باشه که بجای آب شیرین الآن باس آب قند میخوردیم111
پاسخ:
قند دلِ ما اونقدرام شیرین نیست آخه!
میدونستی چرا یخ های قطب آبشون شیرینه؟؟!!
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۱۵ چشم چشم دو ابرو
خُب اگه بالا آمدنِ سطح آب اقیانوس ها جریانش اینه بالا آمدنِ سطح آب دریاها جریانش چیه ؟؟؟؟
پاسخ:
دریاها به آبهای آزاد راه دارن... وقتی اقیانوس سطحش بیاد بالا،دریاها هم...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
این بد برداشت کردنا همیشه کار دست آدم میده و بدتر اینه که نتونی منظورتو بفهمونی

بقول چ چ دوابرو  سطح شعورها (یعنی همون درک ها) متفاوته
و همون مهم نیت است 



پاسخ:
مهم نیته...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۸ چشم چشم دو ابرو
میدونی چیه علی ؟؟؟ کسی که فلان تهمت رو می‌زنه معلومه همون رو تو ذهن خودش می‌چرخونه و خودش دنبال فلان چیز هست ...

منم که بهت گفتم بیخیال ، واسه چنین چیزایی آدم اعصابشو خورد نکنه بهتره ...

ما برای تفکر افراد زندگی نمیکنیم ، چون سطح شعورها متفاوته ...
پاسخ:
 اهدنا الصراط المستقیم...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۹ چشم چشم دو ابرو
پس اغراقت تو حلقم ... :)
پاسخ:
:)
وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی  و بسم الله بگویی دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ..
می شود وسیله ای برای نوشتنِ حرف حقی که باید گفته شود
دیگر از گناه فاصله میگیری ،
بوی نامحرم را نمی شنوی !.
این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند و به عمقش برود و به دل برسد جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ..

حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ..
بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند و دوباره مُوس را تکان دهد
پاسخ:
بسم الله...
اغراقت تو حلقت!!111
پاسخ:
تو حلقِ خودت   :))   111
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۵۱ سیدمهدی نقیبی راد
همیشه با مطالبی که می نویسی موافقم عالیه عالی
پاسخ:
ممنون، لطف دارین
۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۱ خاکی نشین
کشف خوبی بود
پاسخ:
کاشفان یاد بگیرند لطفا :)

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی