ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

سزمینِ عجایبـ

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

 منِ عجیب با این تفکرِ عجیب دراین دنیای عجیب

 عجیـب،   عجیب بودنم را به رُخِ عجایبِ این سرزمینِ عجیب می‎کشاند...

.

  عجیب هم نیست

  که اینگونه عجیب بودنم ...برایت اینقـــــدر عجیب باشد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
دکـ لـ مـ هـ

عجیب

خودم

ادبیات

دیدگاه  (۱۱)

کلا عجیب بودن چیز قشنگیه...
اینکه گاهی خودمون و رفتارامون عجیب میشه قشنگه... 

واینکه دنبال چیزای عجیب هم باشیم.

شبهاتون پراز نگاه خداوندی
ماندگارباشید.
پاسخ:
سلامت باشید
عجیب نوشتی111
همیشه شاد و عجیب باشید1

پاسخ:
غریب نباشید1
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب..
که اینطور...
آب و هوای شهرما روتون تاثیرگذاشته ها :)

موفق باشید
پاسخ:
بعله!!!!!
فقط خوشحال میشم که بگید، از کجا میدونستید من تهران بودم؟؟؟
سلام
از عجیب بودن عجایب گفتن عجیب نیست واینکه فقط تو نیستی که عجیب بودن خودت رو به عجایب این سرزمین عجیب . عجب به رخ میکشی بلکه خیلی های دیگه هستند………!
پاسخ:
سلام
فعل سوم شخص بود...
سلام علی آقا 
از اونجایی که کلاغها زیاد شدند سوالت از وخدایی که در این نزدیکیست جایی نداره
عجب عجیب نوشتی از عجایب عجیبان
پاسخ:
سلام

+ راه‎آهنِ قم
سلام و صد سلام
خوبی؟
میگم عجیب بودا
رمز به منم بده دیگه...
من میبینم اصلا کاری بهش ندارم
باور کن
[چشمک]
پاسخ:
سلام و درود
شکر خدا
ما به شما اعتماد کامل داریم :) والا این پستی که خصوصیه همچین آشِ دهن سوزی هم نیس خب :)
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...

من که حیران تو حیران توام می دانم
نه فقط من که در این دایره سرگردانم


همه ی عالم و آدم به تو می اندیشد 
شک ندارم که خدا هم به تو می اندیشد


کعبه از راز جهان راز خدا آگاه است
راز ایجاز خدا نقطه ی بسم الله است


کعبه افتاده به پایت سر راهت سرمست
«پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست»


کعبه وقتی که در آغوش خودش یوسف دید
خود زلیخا شد و خود پیرهن صبر درید


کعبه بر سینه ی خود نام تو ای مرد نوشت
قلم خواجه ی شیراز کم آورد، نوشت:

«ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه»


راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست
کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست


روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید
«ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید

 

 ...


میلادش بر همه مبارک

و بر مردان مرد صفت هم مبارک تر...

پاسخ:
بر همه مبارک

سلام
همان طور که میدانید قالبهای طراحی شده برای سیستم blog.ir بسیار کم است، مخصوصا اگر خواهان یک قالب مذهبی باشید.. به همین منظور قالب امام رضا را طراحی کرده ایم:
http://ghasedoon.blog.ir/post/110

سلام
همان طور که میدانید قالبهای طراحی شده برای سیستم blog.ir بسیار کم است، مخصوصا اگر خواهان یک قالب مذهبی باشید.. به همین منظور قالب امام رضا را طراحی کرده ایم:
http://ghasedoon.blog.ir/post/110

پاسخ:
سلام
اجرتان محفوظ
به طور عجیبی جذب عجایب نوشته هایتان شدم!
پاسخ:
این هم می‎تواند از عجایب باشد! :)
ممنون

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی