ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

کاه‎کوهِ پست‎خند

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

.

 به چه می‎خندی تو؟

 سنگِ خودم را، من به سینه نزنم!

 پس زِ چه دلگیرم؟!

 نه من آن بالایم

 نه به کابوسیِ خود می‎خندم

 اما،

 بالا بینم

 که خودت را انگار

 دستِ بالا دانی!

 به چه می‎خندی تو؟

 .

 خواهی دید

 ناگاه

 که یک آه،

 یک آن تورا

 از ضمیرت

 ناخودآگاه

 این خود را به هم می‎ریزد

 یادت نرود،

 گاه یک کوه به یک کاه به هم می ریزد...*

.

 به چه می‎خندی تو؟!

.

.

پی‎نوشت:

*مصرعی از فاضل

+ لطیفه‎هایی حماسی ( + )

+ شهید املاکی ( + )

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
دکـ لـ مـ هـ

ادبیات

رشت

سیاسی

شهادت

دیدگاه  (۱۰)

سلام به شما دوست عزیز!

با "حکایت خوک و گاو" به روزیم

نظر یادت نره ها!

با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز!

یادت نرود،

 گاه یک کوه به یک کاه به هم می ریزد...*



جالب بود. ولی اونجاش که گفتین:
نه به کابوسیِ خود یکم برام ملموس نبود. 

ماندگارباشید.
پاسخ:
نه به حرف‎هایی که مردم درموردم می‎گن می‎خندم
سلامت باشید
اره واقعا... به چه میخندیم؟؟؟
زمانی که خنده هامون از گریه تلخ تره...
شاید هم...
به همان تلخی ها میخندیم...
بقول شاعر:
ترک غم رفته و آینده کن
خنده کن و
خنده کن و
خنده کن...
زیبا بود و تامل برانگیز...مث همیشه
پاسخ:
شاید...
.
.
.
مثل همیشه ممنون
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
شما به چی میخندی؟؟؟
شاید ماهم به همون میخندیم....

):(
پاسخ:
111111111111

انشاالله به هم نخندیم
میگم تو چرا اینقدر عکس دختر بچه میزاری؟!!! مشکلی هست این وسط ها!!
شاهدش هم چشم چشم دو ابرو!!:))
پاسخ:
من کجا زیاد استفاده کردم؟؟11
والا من عکسارو تَرَ بیچین انتخاب نمیکنم که... سعی میکنم با مفهوم پست مرتبط باشه!
هرچند، من هرکاری کنم، بلخره شما سوژه اذیت کردن رو جور می‎کنید... والاه
همینه که هست11
میخاستی باهامون دوستی نکنی!!
پاسخ:
پروردگارا... ز درگاهِ تو یاری می‌جویم...
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۱۹ حمید اسماعیل زاده
گریه ام گرفت.
پاسخ:
یعنی در این حد؟!
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۵ محمدجواد کرامتی
111111111
پاسخ:
1111111111111

گاه یک کوه به یک کاه به هم می ریزد...

ینی فشار دادن دکمه ی شیفت و بعد عدد یک انقد سخته که همش به جا تعجب یک میزارین.؟

نه سخته واقعا ..با شمام حضار محترم :)
!!!!!! آآآآآآه دیدین راحته :)
پاسخ:
این علامت تعجب یه مدت بود که خیلی مغرور شده بود! باید بهش ثابت میشد که بدون شیفت و یک، عددی نیس 1111

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی