ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

طوفان زده

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

 چگونه باید عاشق شد

              تا از فرط نادانی

                   به کابوس‎های شبانه پناه نبرد؟!...

 اصلا شاید عاشقی چیزِ دیگریست

                                 و  عاشق شدنِ طورِ دیگر...

.

.

طوفان زده

.

 تو را گم کرده‎ست دریا، که هرچه هست از این دریاست

 دیگر خسته شدم، خسته، که دنیا موجِ آدم هاست

.

 من همچون شمع می‎سوزم، تو چون پروانه می‎گردی؟

 ببین از فرط این سوزش، کنارم ساحلی برجاست

.

 چرا هی سر چرخاندن، که عشق، تو رفت و من ماندن

 بدان این دل که عاشق شد،، تمامِ عقل نابیناست!

.

 تو امیدت به طوفان‎ست، که شاید فرصتی آید

 نگفته بودم من این را، که ماهیگیر بی‎پرواست؟

.

 برایم موج می‎سازی که شاید قایقم برگشت

 کلک ساختم، نمی‎‌بینی، که هر چه دارم این بالاست؟

.

 برایت بیت می‎بافم، که از این سردیِ دیدار

 نبینی پای دل گیرست، نفهمی پاسبان تنهاست!

.

 قبول باشد نمازِ تو که از اشکم وضو ساختی

 فقط یک جمله از میّت؛ چقدر این رفتنت آشناست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۷
دکـ لـ مـ هـ

عشق

ادبیات

شیدایی

دیدگاه  (۱۳)

۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۸ چشم چشم دو ابرو
تمام شعر و متن قبلش در یک مصرع :

بدان این دل که عاشق شد،، تمامِ عقل نابیناست!

برگرفته شده از: deklameh.blog.ir

پاسخ:
111
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۰ چشم چشم دو ابرو
درمورد خود شعر هم که با خودت صحبت کردم پس اینجا دیگه چیزی نمی‌نویسم ...

منتظر شعرهای بیشتر و بهتر ازت , خصوصا اگه یه کم بیشتر بزنی تو سبک فاضل نظری ...
پاسخ:
منم که قبلا جوابتو دادم 111
فاضل باس بزنه تو سبکِ اشعارِ من... بعله

بدان این دل که عاشق شد،، تمامِ عقل نابیناست!

واقعا چرا باید عاشق شد؟!

وقتی پایانِ همه ی دلبستگیها یک چیزِِ!

زیبا گفتید...ماندگارباشید.

پاسخ:
نباید عاشق شد
وقتی عشق ها جور دیگری شده اند...
مگر
اینکه
عشق... عشق باشد...

وقتی عشق ،عشق باشد؟!

گمون نکنم. زمینیش رو درنظر بگیریم تَـــهِ همشون میرسه به یه عادت...

آسمونیش  هم  سخته ! یه عشقِ واقعیِ خالص! :((


پاسخ:
موافقم،
ولی انشالله بشه زمینیش رو هم پیدا کرد...
امیدوارم...

یاعلی
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۳ فدیناه بذبح عظیم
اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
پاسخ:
...
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۵ کمیل کاس پور
احسنت بسیار  بسیار زیبا بود
شهید آوینی:وقتی عقل عاشق شد،آنگاه شهید می شوی
پاسخ:
ممنون
کاش جای دل، عقل عاشق شود
سلام دوست عزیزم
وب بسیار زیبا و نابی داری
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

یک بخشی هم باز کردم به عنوان آچار فرانسه بلاگ .آی آر
آموزش هایی برای وبلاگ های بیان
که تا حالا کد صفحه بندی مطالب وب به صورت کامل
کد اشتراک مطالب بلاگ های بیان در شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس ، افسران
و کد جستجوگر سلام در وبلاگ شما برای کاربرانتان تا در مطالب وبتان جستجو کنند.
منـــــــــــــــــــــــــــتظر شما هستیم
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۹ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام دوست عزیز ..................... عیدتان مبارک
با مطلب "بهترین و جذاب ترین امکانات گوگل" در خدمت شما هستم.
لطفا به ما سر بزنید!
موفق و پیروز باشید ................... یــــا عــــلی (ع)
- مدیریت پارسی سمپاد - 
#عرفان اقوامی
پاسخ:
سلام
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۴۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
و من بی خیال بی خیال...

نوشته هاتون عالی بودن...
موفق باشید
:)
پاسخ:
ممنون
ماندگار باشید
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۶ سیدمهدی نقیبی راد
سلام . من این متن هایی رو که راجع به ازدواج می زارم برای موفقیت بچه هاست برای کسب آگاهی است با اینکه یقینا" می دونم یکی از بچه ها صددرصد بدبرداشت می کنه و فکر می کنه من با اون هستم در حالی که اینطور نیست و من براش آرزوی خوشبختی می کنم خیلی هم کمکش کردم ولی خودش بدبرداشت می کنه و این مشکلی براش البته همه یه جاهایی بدبرداشت می کنند . به خدا دنیایی داریم ما عجیب خوب برداشت کردن یه دردسر بدبرداشت کردن یه دردسر
پاسخ:
چی بگم... ببخشید البته اگه بد برداشت کردم
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۵۰ بتىَ جن وُروب
شهادت مادر سادات فاطمه مرضیه تسلیت

ترا به جان مادرم زهرا قسم آگاه نما مارا از منبع تکثیر افکار واحد و واژه هاى متنوع تولید شده در لحظه ،که براى مرقوم شدن لشکرى را میطلبد ، اگر نه چنین کنى همچو زهرا عن قریب است که به شهادت رسم ولى به دست تو
پاسخ:
بر همه داغ دیدگان، تسلیت...
من دامن تو بگیرم اندر سُئِلَتْ
گویم صنما! بِاَىِّ ذَنْب قُتِلَتْ؟
*   *   *


بر کنج لبت نوشته یُحْیى و یُمیت
مَنْ ماتَ مِنَ الْعِشْقِ فَقْدْماتَ شَهید

پاسخ:
یاشهید...
سلام دوست عزیز
ببخش وقتتون رو میگیرم.
اگه اطلاع داشته باشید جدیداً شرکت "مبین نت" یه سری تغییرات ایجاد کرده توی خدماتش که زیاد جالب به نظر نمیاد و محدودیت ها رو بیشتر کرده.
به همین خاطر یه صفحه آماده کردم تا عدم رضایت مشترکین از وضع موجود رو به شرکت اعلام کنیم.
اگه مبین نت ندارید هم لطفا این پیام رو به دست بقیه برسونید تا آراء بیشتری جمع بشه.
اگر توی وبلاگ هم یه بخشی براش بذارید عالی میشه.
وارد این صفحه بشید و بعد از خوندن متن مشخصاتتون رو ثبت کنید:
http://onman.ir/mobinnet/
ممنون
یا علی
پاسخ:
اتفاقا خودمم درگیرشم1111 روشو زیاد کرده

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی