ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

اثباب کشی

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۵۶ ب.ظ

امسال خانه تکانی را بی‎خیال شده‎ام

می‎خواهم کاسه و کوزه‎هایم را جمع کنم

و بروم

بروم سرِ سفره‎ی کسی دیگر

که هر وقت دلش لرزید، مرا نزند

و کاسه و کوزه‎هایم را بهم نریزد...

اصلا خانه تکانی سیری چند

می‎روم و از نو می‎سازم

از نو می‎کارم

تا اگر گذر آدم‎ها به اینورها افتاد

هرچقدر هم خانه‎ام را تکان دادند

ویران نشود

.

بدم می‎آید از این حکایت
که شده حکایت آدم‎های این دنیا...

که کاری می‎کنند تا آدم ببُرد

...

وقتی که اینگونه می‎شود... باید رفت

و جا را برای تازه واردها خالی کرد...

...

پ.ن:

+ رفتن هم آداب دارد. باید با فروتنی رفت... بعله1

+نظرات، ببخشید، نظرهای این پست، بی‎جواب می‎مانند. خیالتان تخت1

+سال نوتان به خوشی...

+این هم آخریش1

+ فعلا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷

دیدگاه  (۱۴)

۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۷ دکـ لـ مـ هـ

وقتی عشق‎ها جورِ دیگری می‎شود

وقتی غمیگنی‎ها، تاوانِ این عشق‎ها می‎شود

دلم از این عاشقانه‎ها بهم می‎ریزد

و خسته می‎شود

هم ازشعرهای عاشقانه

هم از شعرهای غمگین،

دلم یک سبکِ جدید می‎خواهد...

۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۷ چشم چشم دو ابرو
و در این قافله عمر دلم تنگ کسی‌ست ...

خود ...

رفتن همیشه بد نیست...

گــــاهی باید بی صدا و آرام همه چیز را رها کرد و رفت...

شاید آرامش پشت این رفتن باشد...

زیبا نوشتید،

بدم می‎آید از این حکایت
که شده حکایت آدم‎های این دنیا...

که کاری می‎کنند تا آدم ببُرد

...

***************

این پست رو فقط یه پست میدونم... امیدوارم اینجا رو رها نکنید و باز هم بنویسید.

به قلمتون عادت کردم و نوشته هاتونو دوست دارم.

ایام به کام...

ماندگارباشید.

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۰۷ عزیز عاقبتی
شاخه های جان گرفته،گل های رنگارنگ و آن پسرک گل فروش کنار خیابان همگی نشان از آمدن سالی نو و رفتن روزها و سالهایی از فرصتی است بنام بندگی
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۵ باران نم نم...

فعلا آخر بدین معناست که احتمال برگشت هست...

در اوج خداحافظی کردن خوب است...

از دنیا گله داشتن و رفتن هم مناسب است...

اما،

رفتن و برنگشتن...

درمان مناسبی نیست...

آرامتر که شدید،دوباره دست به کیبورد بشید...حیفه!!!

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۸ چشم چشم دو ابرو
این علی برو نیست , شما خیالتون تخت ...
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۶ کلینیک روانشناسی و مشاوره پرنیان
باسلام؛
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم.
هر روزتان نوروز...
نوروز93مبارک.
سلام
http://tinyurl.com/ammargraph-agha93
یا علی
سلام علی جان
خوبی؟
زیبا نوشتی
باید رفت...
و چه زیباتر نوشتی در این قافله عمر دلم تنگ کسی ست...
خوشم اومد
شادباشی
سالی پر از خیر و نیکویی انشالله

سالی پراز شادی و موفقیت داشته باشید. امیدوارم به تمام آرزوهاتون برسید


دلتون آروم و لبتون خندون.

ماندگارباشید.

سلام
ما یک گروه تولید محتوا وبسته های فرهنگی آماده ی چاپ ویژه مجموعه های فرهنگی هستیم  بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود و یا هرجایی از قبیل شبکه های اجتماعی و... به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید) چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم! امید است که در فضا سازی ایام فاطمیه نقشی داشته باشیم:
لینک دانلود:

http://ghalamdad.ir/menbar-divari/97-menbar-divari-avalin-mazloom

ما را به دوستان خود معرفی فرمایید و در نشر بسته ها یاریمان دهید
با تشکر 
علی بخشایش (سلمان)

۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۱ چشم چشم دو ابرو
ای ول علی , مناجاتت عالی بود ...

و من :

انگار نه انگار
که از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود


۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۱۸ بانوی اردیبهشت
سلام بزرگوار
ممنون که به وبم اومددید. این نوشته انگار از خودتونه، درسته؟
حقیقتا با خوندن متناتون تازه فهمیدم میانِ ماه من با ماه گردون چقدر فاصلست!!!
استعدادتون قابل تحسینه همشهری

یعنی تا سیزده بدر ماهی بیاییم و هی باید این پست رو ببینیم؟!

صاب اختیارید البته!

روزگارتون آروم...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی